Belle & Sebastian - Vega
Fra : rosenauer.dk

Dato : 25-03-04 22:16

Hvis nogen var til Belle & Sebastian koncerten i Vega i går aftes kunne det
måske have interesse at jeg har lagt nogle fotos online på
http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Belle%20and%20Sebastian .

Omend et meget specielt mix af stilarter faldt koncerten i god jord.. =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 27-03-04 12:56

> [...]
..

> Omend et meget specielt mix af stilarter faldt koncerten i god jord.. =)

Meget kan man sige om dig (tror jeg), men du tager fandme nogle gode
billeder!

/Troels

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-03-04 16:54

> Meget kan man sige om dig (tror jeg), men du tager fandme nogle gode
> billeder!

Mange tak, Troels :) .. kritik er altid kærkommen

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : peet_dk

Dato : 27-03-04 15:09

"rosenauer.dk" <spam@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Omend et meget specielt mix af stilarter faldt koncerten i god jord.. =)

Ja, det var sku' en god koncert :) Hvad hed opvarmnings bandet?

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-03-04 16:55

> Ja, det var sku' en god koncert :) Hvad hed opvarmnings bandet?

Puha, det fik jeg faktisk ikke med - kom først lige inden B&S gik på. Var
det godt ?!

Det kan iøvrigt anbefales at læse Kasper Olsens ganske underholdende
anmeldelse på www.aok.dk =) - www.musik.dk har også anmeldt den..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-04 14:00

On Sun, 28 Mar 2004 17:54:54 +0200, "rosenauer.dk" <spam@spam.dk>
wrote:

>Puha, det fik jeg faktisk ikke med - kom først lige inden B&S gik på. Var
>det godt ?!

Det var "ok" Ihvert tilfælde noget jeg vil tjekke ud. De var svenske.