Et godt tip for sociale NG-bilfreaks :)
Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 25-03-04 21:16

"Biler i Bella 2004" -> vi plejer at
1) Mødes på McDonalds i Karlslunde
2) Køre samlet til Bella og se udstillingen
3) Fortsætte til Skipperkroen Køge og få noget mad

Tilmelding:
www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2004a.asp

Det plejer at være ret fornøjeligt:
www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2002/bella2002koege.htm

/Mogens

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-03-04 21:33

> Det plejer at være ret fornøjeligt:
> www.dkfritidbil.dk/moeder_traf/bella2002/bella2002koege.htm

Jeg regner bestemt med at komme, og jeg tror, det bliver en rigtig hyggelig
dag.

Håber desuden der kommer rigtig mange.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-03-04 21:44

> Jeg regner bestemt med at komme, og jeg tror, det bliver en rigtig
> hyggelig dag.

Får vi så Performance Vectra'en at se?? WROOOMMM :)

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-03-04 21:45

> Får vi så Performance Vectra'en at se?? WROOOMMM :)

Den Cossie må gå hjem - brødflov.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-03-04 21:58

> Den Cossie må gå hjem - brødflov.

Undskyld mester ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-03-04 22:03

Hr. Mogens Knudsen wrote:
> [...]
> 1) Mødes på McDonalds i Karlslunde
> 2) Køre samlet til Bella og se udstillingen
> 3) Fortsætte til Skipperkroen Køge og få noget mad

Og jeg har været lidt for hurtig til at melde mig til, da jeg desværre ikke
kan alligevel d. 17/4
Week-enden efter kan jeg dog godt, så hvis det bliver rykket, så er jeg med

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-03-04 22:05

> Week-enden efter kan jeg dog godt, så hvis det bliver rykket, så er
> jeg med

Ok... for din skyld rykker vi lige hele biludstillingen.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-03-04 22:08

Cosworth POWER wrote:

> Ok... for din skyld rykker vi lige hele biludstillingen.

Tror ikke det bliver nødvendigt, udstillingen strækker sig jo over begge
week-ender

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-03-04 22:12

> Tror ikke det bliver nødvendigt, udstillingen strækker sig jo over
> begge week-ender

Detalje ;)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-03-04 22:11

> Ok... for din skyld rykker vi lige hele biludstillingen.

Nå, nå, du... Klap lige hesten, ikke..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 25-03-04 22:02

"Hr. Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> 1) Mødes på McDonalds i Karlslunde
> 2) Køre samlet til Bella og se udstillingen
> 3) Fortsætte til Skipperkroen Køge og få noget mad

Og det trækker op til at blive d.17.4, så vidt jeg kan se af
tilmeldingssiden.

Hvornår lukkes der for tilmeldinger? Jeg vil gerne have overstået en USA-tur
og påsken inden jeg beslutter mig.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 22:36

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>Og det trækker op til at blive d.17.4, så vidt jeg kan se af
>tilmeldingssiden.

det tyder sådan

>Hvornår lukkes der for tilmeldinger? Jeg vil gerne have overstået en USA-tur
>og påsken inden jeg beslutter mig.

Jeg regner med kroen skal vide besked gerne 14 dage før, så det bliver
vel næste søndag aften der tælles op

(de plejer nu nok at kunne klemme nogen ind hvis det kniber)

Fra : Peter G C

Dato : 26-03-04 19:30

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> det tyder sådan

Jep!

USA-tur

> Jeg regner med kroen skal vide besked gerne 14 dage før, så det bliver
> vel næste søndag aften der tælles op

Godt så - vil du være venlig at huske alle på, at vi får gjort noget ved
det? Tak.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 26-03-04 19:35

On Fri, 26 Mar 2004 19:30:12 +0100, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Godt så - vil du være venlig at huske alle på, at vi får gjort noget ved
>det

Huske alle på, at vi får gjort noget ved det? - øæh.....?

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-03-04 20:22

Hr. Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Huske alle på, at vi får gjort noget ved det? - øæh.....?

når bare jeg ved, hvad Peter mener, går det nok ;)

Fra : Peter G C

Dato : 27-03-04 13:44

> når bare jeg ved, hvad Peter mener, går det nok ;)

Tak!

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-03-04 01:13

On Thu, 25 Mar 2004 21:16:08 +0100, Hr. Mogens Knudsen
> [...]

>1) Mødes på McDonalds i Karlslunde
>2) Køre samlet til Bella og se udstillingen
>3) Fortsætte til Skipperkroen Køge og få noget mad

Om jeg skal med eller ej hænger og falder lidt på hvor mange penge jeg
har efter den 1 og om jeg kan tillade mig at spenderer lidt på mig selv
, samt hvad det koster i indgang og for mad.

Men vil lige prøve og smutte en tur på Bella Center's hjemmeside og se
om jeg kan finde noget om arrangementet. Men er der nogen herfra der kan
huske hvad maden som basis koster på kroen?
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-03-04 03:29

On Sat, 27 Mar 2004 01:13:11 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>om jeg kan finde noget om arrangementet. Men er der nogen herfra der kan
>huske hvad maden som basis koster på kroen?

Hmm BellaCentrets hjemmeside vil åbenbart ikke finde sig at jeg faktisk
har Flashplayer inde , det siger Macromedias Flash tool ihvertfald at
jeg har inde.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-03-04 10:38

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

> Men er der nogen herfra der kan
> huske hvad maden som basis koster på kroen?

Ja det ville være rart at vide for os i de lavere indkomstgrupper.

Mvh.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-03-04 10:51

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Ja det ville være rart at vide for os i de lavere indkomstgrupper.

<fnis!>

Jeg tror nok det var omkring 100'de lasen for Stegtflæsk&persille i
lange baner......