omregistrering
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 25-03-04 18:26

Mit køretøj sælges nu på lørdag.
Men min forsikring (ansvar) udløber den 1.April. Dvs. jeg ikke kan lade
køber drøne rundt i de normale 3 uger på min forsikring. Skal jeg bare gør
ham opmærksom på dette eller hvordan skal man forholde sig?

Hvordan er det egentlig med omregistrering? Skal han troppe og med
registreringsattesten og en forsikringsblanket ????

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 18:46

Hejsa

Du kan roligt sælge ham bilen, for din forsikribg vil dække selv om den udløber d.
1/4 du kan nemlig ikke køre uden en ansvars forsikring.
Men det er jo ikke en selvfølge at køber kan drøne rundt i 3 uger uden at omreg!!
Det er et tilbud, det er der mange som ikke fatter! Få en omreg blanket og lad
køber udfylde den ved købet og blok ham for 380,-, så kan du selv omreg. den næste
dag og du ved det er iorden.

Husk at ringe til ham så han kan få et forsikringsbevis med !!

Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)