Ang. Lada karburator prbl.
Fra : Boie

Dato : 25-03-04 17:58

Hej

Findes der herude en der har god forstand på Lada Samara 1.1 (1995)
kaburator og som kunne fortælle mig lidt om en grundjustering, da min søn
har problemer med sin nyerhvervede bil.

På forhånd tak Boie www.boie.dk

Fra : Nicolai

Dato : 25-03-04 20:08

Bil.....Lada Samara.......??????

Fra : Boie

Dato : 26-03-04 06:17

Det lader jeg stå ubesvaret, det siger mere om dig, en om 1. stk. Lada
Samara kørende (med lidt karburatorproblemer ) nysynet og fra et dødsbo til
en tusse. !!!!!

Med venlig hilsen Boie www.boie.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 26-03-04 08:03

Boie wrote:
> Det lader jeg stå ubesvaret, det siger mere om dig, en om 1. stk. Lada
> Samara kørende (med lidt karburatorproblemer ) nysynet og fra et dødsbo til
> en tusse. !!!!!

Har den ikke elektronisk styret karburator?
Lidt at gå over åen efter vand hvis I spørger mig.

Måske trænger den bare til at blive renset.

--
Roberto Saldo

Fra : Boie

Dato : 26-03-04 15:55

Hej

Nej- den har en ret special registerkarburator altså ikke elektronisk,
tændingen er, det er derfor jeg spørger om der er nogen der ved noget om
grundindstillingen af den, for den er ret tricky,
Der er måske nogen der ved hvor der står en Lada man kan slagte.

M.v.h Boie www.boie.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 10:48

Har haft en, engang.
Den kunne ikke indjusteres. Jeg forærede bilen til svigerfar. Han hentede en
komplet anden karburator på et hug for et par hundrede.
Siden har den kørt upåklageligt.

Tændingsanlægget stod af engang - jeg hørte at man skulle skifte til en
Bosch-type da de virker bedre. Den fandt jeg også på et hug.

Fra : SNiP

Dato : 27-03-04 14:09

Ole Kristiansen wrote:
> [...]
>
> Tændingsanlægget stod af engang - jeg hørte at man skulle skifte til
> en Bosch-type da de virker bedre. Den fandt jeg også på et hug.

Alt kan justeres, fx har jeg et universalt justeringsværktøj, der også kan
justere attituder hos kunder :)

Hint: Den vejer ca 1½ kilo og har en klo i den ene ende..

:)

/J