lovligt at ændre på røven ?
Fra : Morten Juel

Dato : 27-04-01 12:05

Hejsa NG

Må jeg godt bare støbe en ny og anderledes udseende røv til min seca ?
kan den senere hen synes med det ?

Mvh
Morten

Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 27-04-01 14:42

Så se om du ikke kan få Pamela til at lægge røv til støbeformen - Og det er
vel et syn for guder (?)....

Fra : Morten Juel

Dato : 27-04-01 16:21

> Så se om du ikke kan få Pamela til at lægge røv til støbeformen - Og det
er
> vel et syn for guder (?)....
hehe

Fra : boe

Dato : 27-04-01 12:35

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa NG
>
> Må jeg godt bare støbe en ny og anderledes udseende røv til min seca ?

Hvis du har en god støbeform, må jeg så ikke låne den til min kone?

Seriøst: ingen problemer med synet, med mindre den har en form, så den
f.eks. rager ud og er til fare for fodgængere o.s.v., men det ville godt nok
være en stor røv så.

Bo, VF1000F

Fra : Morten Juel

Dato : 28-04-01 11:47

> Hvis du har en god støbeform, må jeg så ikke låne den til min kone?
Hehe hvor gammel er hun fordi ellers kan du jo liige låne en fotomodel for
en time

> Seriøst: ingen problemer med synet, med mindre den har en form, så den
> f.eks. rager ud og er til fare for fodgængere o.s.v., men det ville godt
nok
> være en stor røv så.
Super, jeg har tænkt på noget med indstøbt baglygte, og runde lygter
Men det bliver først senere på året, men sådan noget skal jo også tænkes
igennem

Mvh
Morten