Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
er der noget nyt på vej
Fra : Thomas G

Dato : 25-03-04 08:29

Hej Alle

Jeg har lidt penge i overskud og kunne godt tænke mig lidt hurtiger
grafik (har lige nu et Ati 9000, AMD XP 1900+, 1024 MB RAM).

Jeg spiller primært BF1942 og det går ok, når blot jeg slår et par
ting fra og ikke vælger max detaljer, så af hensyn til det jeg spiller
er der ikke pres for at få noget bedre … derfor kan jeg godt vente,
hvis der er noget på vej som vil presse prisen på f.eks. et ati 9800
xt eller pro eller ??? kort en del længere ned i forhold til nu.

Er der nye modeller på vej … eller er det blot opdateringer af de
eksisterende (som 9800XT og 9600XT var i forhold til pro udgaven).

…. jeg ved godt at PCI express er på vej men jeg har ikke planer om at
opdaterer MB her og nu så det er ikke relevant (AGP må være godt nok
nu).

hilsen Thomas G