Hvordan oprette undermapper med FP?????
Fra : Kurt

Dato : 27-04-01 11:49

Hej.
Jeg har en hjemmeside som jeg bruger FP extension til at oploade med, helt
fint.
Men nu vil jeg f.eks. have en underside på hjemmesiden, forstået på denne
måde, at min nuværende hjemmeside www.pagels.dk er for alle som vil besøge
den, men kunne tænke mig at oprette en undermappe, som f.eks. hedder "sofus"
og jeg mente at jeg så kunne gå ind og skrive www.pagels.dk/sofus men det
virker ikke.
Hvordan skal jeg oploade en ny underside, eller hvad det hedder med FP,
sådan at den ikke er tilgængelig fra hjemmesiden, men kun dem som kender
den??
Håber på et godt bud.
Hilsen Kurt

Fra : jopa

Dato : 27-04-01 14:15

Kurt skrev bla..

> og jeg mente at jeg så kunne gå ind og skrive www.pagels.dk/sofus men det
> virker ikke.

Har du prøvet at kalde den sofus.html altså www.pagels.dk/sofus.html

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 27-04-01 19:20

"Kurt" <pagels@xxxpagels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan skal jeg oploade en ny underside, eller hvad det hedder med FP,
> sådan at den ikke er tilgængelig fra hjemmesiden, men kun dem som kender

Mit bud går ud på at du kan med et højreklik i folderlist lave en new folder
og den kalder du sofus og i den folder laver du så en index.htm og så er det
bare at publish din nye sider.

> Hilsen Kurt

/Mogens
--
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,
sidste nye links, click true %, Grafer på dine links med de sidste dags hits

Fra : notme

Dato : 27-04-01 20:15

> Hvordan skal jeg oploade en ny underside, eller hvad det hedder med FP,
> sådan at den ikke er tilgængelig fra hjemmesiden, men kun dem som kender
> den??

Lad www.pagels.dk være som den er. Lav en hjemmeside der hedder "sofus" med
sin egen index-side, og upload den derefter til www.pagels.dk/sofus.
oprettes den i sit eget underbibliotek, og kan kun besøges hvis man skriver
URL'en www.pagels.dk/sofus

mvh
ha