Simpel licens-aftale
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 24-03-04 23:35

Jeg har udviklet et lille CMS system, som jeg står og skal til at sælge til
min første kunde (JUBIII .

Findes der et eksempel på en licensaftale på dansk, på nettet? Jeg har (tror
jeg) ikke brug for den helt store forkromede udgave, men blot en lille
simpel licensaftale der tager højde for de mest nødvendige ting.

Nogen der kan hjælpe, eller evt. give et link?

Mvh
Kasper Katzmann

Fra : FirstName Lastname

Dato : 25-03-04 11:30