Lyder denne rep. pris ok
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 24-03-04 23:28

Min perlegrus mekaniker (han er uddannet) har fået det job at fikse et par
småting for ham der for en måneds tid siden købte min Xantia 1,8i 16v '99.
Han har altid været utroligt billig, når han har skullet lave noget for mig,
men jeg er lidt i tvivl om hvor billig han er, når det nu ikke er mig der
skal betale...
Han skal skifte bremseslanger og -klodser foran, samt udstødningen fra
katalysator og bagud. Prisen har han sagt bliver 3500 incl. dele og
montering - lyder det fair nok, eller har han smurt tykt på? Jeg aner ikke
hvad sådan nogle dele koster, men han har vist sagt 250 for klodserne og
1500 for udstødning (ekskl. montering). Ikke at det betyder noget for mig,
men det er da rart at vide...

/Kasper Hansen

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-04 09:59

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@h-hansenREMOVE.dk> wrote in message
> [...]
> 1500 for udstødning (ekskl. montering). Ikke at det betyder noget for mig,

Jeg aner ikke om prisen er rimelig, men du må jo gøre op med dig selv om du
stoler på ham eller ej (både hans ærlighed og hans evne til at finde de
billigste/bedste stumper). Du får sikkert kvalificerede svar om prisen her,
men ellers kan du jo få et overslag hos en autoriseret, og vælge derudfra.

vh
Torben

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 25-03-04 11:16

> [...]
her,
> men ellers kan du jo få et overslag hos en autoriseret, og vælge derudfra.

Som sagt, har det aldrig været et problem når han har lavet bilen for mig,
så jeg har ikke noget belæg for at tro at der skulle være noget. Og det er
jo heller ikke mig der hænger på regningen denne gang, så jeg kan for så
vidt også være ligeglad - køber har accepteret det.
Jeg var egentligt bare nysgerrig.

/Kasper Hansen

Fra : ham

Dato : 25-03-04 19:41

"Kasper Hansen [8270]" <kasper@h-hansenREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1500 for udstødning (ekskl. montering). Ikke at det betyder noget for mig,

Hvis man tager priserne på ftz's side er priserne 2250,- + moms for
stumperne, så prisen er vel ok.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 25-03-04 21:13

> Hvis man tager priserne på ftz's side er priserne 2250,- + moms for
> stumperne, så prisen er vel ok.

Ja, så passer det helt fint. Tror selv at jeg regnede ud at han tog 500 for
at montere bremser+slanger og 200 for udstødning - og så passer det jo
perfekt med ca. 2800 + 700...

Takker...

Ps. Hvad er ftz?

/Kasper Hansen