Første egen bil jubiii
Fra : Frederik

Dato : 24-03-04 22:43

En gang forsvor jeg, at jeg nogen sinde skulle have Ford "livet er for kort
til Ford" etc.

For et par år siden havde jeg en Focus TD som firmabil, og i dag rullede en
virkelig pæn Escort 1,3 CL ab 1998 ind i mit liv formedelst 8.000 kr..

Egentlig er jeg lidt chokeret over, hvor komfortabel den er. Forleden lejede
jeg en spritny Punto 1,2 i en dag og af de to tager jeg Escorten.

Livet er herligt. Men jeg kører stadig alfa indenfor 5 år.

Mvh.

Forderik

Fra : Brian

Dato : 24-03-04 22:47

Hejsa

Frederik skrev:
> En gang forsvor jeg, at jeg nogen sinde skulle have Ford "livet er
> for kort til Ford" etc.

Sådan havde jeg det efter jeg havde ejet en Opel, så jeg købte en gammel
Ford Escort.
Nu vender jeg så tilbage til Opel igen ;)

> For et par år siden havde jeg en Focus TD som firmabil, og i dag
> rullede en virkelig pæn Escort 1,3 CL ab 1998 ind i mit liv
> formedelst 8.000 kr..

Billy billy.... med mindre du mener en 1988 istedet

> Egentlig er jeg lidt chokeret over, hvor komfortabel den er. Forleden
> lejede jeg en spritny Punto 1,2 i en dag og af de to tager jeg
> Escorten.

Uha... min Escort oplever jeg nu som ganske ukomfortabel, men alligevel
underholdende (læs: spændende om skidtet holder) at køre

> Livet er herligt. Men jeg kører stadig alfa indenfor 5 år.

Samme her, jeg havde faktisk fundet en fornuftig en af slagsen.
Da jeg ringede til mit forsikringsselskab mente de at de skulle have knap
16K for
ansvarsforsikring.... så den drøm er udsat et par år :(

/Brian

Fra : Frederik

Dato : 24-03-04 22:53

> Billy billy.... med mindre du mener en 1988 istedet

SAtasn tastatrut....

Mvh.

Frederik

Fra : Brian

Dato : 24-03-04 22:54

Hejsa

Frederik skrev:

> SAtasn tastatrut....

*lol* sig til, hvis du skal låne en staveplade ;)

Tillykke med bilen forresten, der er ikke noget som den første

/Brian