RS50 pakdåse
Fra : emil

Dato : 24-03-04 22:14

Hej igen.

Efter en lille prøvetur på min RS50 har jeg nu fundet en ny og langt
mere alvorlig fejl, end den med benzinhanen. Der er betydeligt
oliespild fra den pakdåse hvor koblingsarmen går ned i motorblokken.
Problemer er at pakdåsen faktisk er næsten ny og utætheden derfor
skyldes slør i selve hullet.

Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg er virkelig på herrens mark og tror det
bliver ganske dyrt, hvis det overhovedet kan laves

Med venlig hilsen Emil

Fra : RpR

Dato : 25-03-04 06:50

> Hvad kan jeg gøre ved det? Jeg er virkelig på herrens mark og tror det
> bliver ganske dyrt, hvis det overhovedet kan laves

Det kan skam sagtens laves, det er bare akslen der er slidt vil jeg tro.
Medmindre du da har brugt uorg. pakdåser?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : emil

Dato : 09-04-04 19:56

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message news:<406272d4$0$273$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Det kan skam sagtens laves, det er bare akslen der er slidt vil jeg tro.
> Medmindre du da har brugt uorg. pakdåser?

Jeg har pillet akslen ud og det ser faktisk ud til at der er kommet et
par grimme riller i metallet. De går næsten hele vejen rundt og jeg
gætter på de er omkring 0,5 mm. dybe og 1 mm. brede. Er det virkelig
nok til at olien kan vælte ud??

Med venlig hilsen Emil

Fra : RpR

Dato : 09-04-04 21:56

> [...]
> par grimme riller i metallet. De går næsten hele vejen rundt og jeg
> gætter på de er omkring 0,5 mm. dybe og 1 mm. brede. Er det virkelig

0,5mm hele vejen rundt gir en forskel på 1mm, og det kan pakdåserne med
garanti ikke lukke af for.