WW opskrifter
Fra : C&C

Dato : 24-03-04 20:57

Hej.

Jeg er ret ny indenfor WW og har derfor ikke rigtig nogle opskrifter
endnu, og jeg står og skal have gæster og vil gerne lave noget meget
lækkert mad som jeg også selv kan nyde uden alle skal kommentere at
man er kedelig osv., så er der nogle som kan hjælpe.

MVH Charlotte

Fra : Inge Lise Holm

Dato : 29-03-04 22:25

Se siden http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Fra : Padmé Amidala

Dato : 30-03-04 06:33

"Inge Lise Holm" <ilh@nospam.dk> wrote in message

> Se siden http://opskrifter.heede.dk/opskrifter/

Bortset fra at Heedes opskrifter er beregnet ud fra DDV....

VH
Padmé

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-03-04 14:09

> "C&C" <fambi@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Prøv at kig på

http://www.tab-dig.subnet.dk/_83497.html

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : LYL

Dato : 01-04-04 21:41

Hej Charlotte,
Prøv evt. at tjekke månedsmagasinet IForm. I hvert nummer er der en
uge-kostplan beregnet ud fra WWs principper dvs. at de har beregnet
antal points for dig. Hvis du ikke kender nogen, som abonnerer på
bladet, kan du højst sandsynligt finde bladet på biblioteket.
Mvh Lene

http://www.kandu.dk/