Søge efter gadenavn i Athen.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-03-04 20:35

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 24-03-04 20:48

On Wed, 24 Mar 2004 20:35:23 +0100, Jørgen Rasmussen
<joergen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Kan nogen her hjælpe mig med henvisning til et kort over Athen (Primært
>centrum) hvor man kan søge på gadenavn.?
>Lidt a.la. dette, men med søgemulighed.

Du må kunne bruge denne inkl. underliggende sider:
www.euroave.com/maps/00mapx.php?xcity=athens

/Mogens

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-03-04 17:30

Hr. Mogens Knudsen wrote:

> Du må kunne bruge denne inkl. underliggende sider:
> www.euroave.com/maps/00mapx.php?xcity=athens

Tak for det. Men den duer ikke. Ihvertfald ikke med min Netscape
browser. (Det plejer at være årsagen til mine særlige problemer i
forhold til andre!)

Jeg kan finde gadenavne ved at vælge mellem de der starter med tallene
0-9. (Ihvertfald de fleste gange)

Men de med bogstaver giver ikke noget resultat.
Istedet får jeg en liste over nogle lande.

F.eks. når jeg vælger "T", og derefter vælge "TAKH". (7. fra oven under "T")

Mvh. Jørgen