Hvilken dessert til fondue?
Fra : Helle

Dato : 24-03-04 19:48

Hejsa.

Hvilken dessert passer sig til fondue? har besluttet at lave fondue til
kærestens fødselsdag.
Hvilken vin skal jeg købe som kan købes i Kvickly hvor jeg vil handle ind
(rødvin).
Hvilke grøntsager kan man komme i fonduegryden udover peberfrugter?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : alfaekko

Dato : 24-03-04 20:26

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (rødvin).
> Hvilke grøntsager kan man komme i fonduegryden udover peberfrugter?

Champignon, løg-både, minimajs, auberginetern (gerne marinerede i
hvidløgsolie)

Hardy's Crest fra Australien passer fint til, koster 69 i SuperBrugsen, så
har Kvickly den nok også.

Ellers Closerie de Camensac 1999 nu på tilbud til 79,-

Eller Savanha Shiraz til 40-50 kroner

Anders

Fra : Fru Anton

Dato : 25-03-04 09:03

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Hvilken dessert passer sig til fondue?

Chokoladefondue...

--
Mvh Fru Anton

Fra : CB

Dato : 26-03-04 11:48

Det var lige mit forslag

Det er nemlig rigtig lækkert.
Der er 2 firmaer i tyskland der lejer chokoladeforntæner ud. Det skulle man
måske engang prøve. Det er super lækkert.

CB

Fra : Fru Anton

Dato : 29-03-04 09:58

"CB" <cam@FJERNESmusling.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> måske engang prøve. Det er super lækkert.

Eller osse kan man gå i brugsen og købe en lille skål med chokolade. Lige
til at bestråle i mikroovnen... Uhm...

--
Mvh Fru Anton

Fra : CB

Dato : 26-03-04 11:49

Af grøntsager kan du også tage hele syltede fed hvidløg. Champignon er
rigtig gode.

CB