Andet multimedie
bentjuul 3670
Corel konvertering
Fra : Thomas K

Dato : 27-04-01 10:57

Hej

Jeg har en masse CorelDraw filer jeg skal have konverteret til JPG format.
Findes der et program der hurtigt og nemt kan gøre det????

MVH

Thomas Kærager

Fra : Thomas

Dato : 27-04-01 15:28

> Jeg har en masse CorelDraw filer jeg skal have konverteret til JPG format.
> Findes der et program der hurtigt og nemt kan gøre det????

Kan Corel ikke gemme som jpg, eller leder du efter et program som kan åbne
cdr filer? Illustrator kan åbne Corel filer. Om der findes nogle shareware
programmer som kan, ved jeg ikke.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Studio Smalbro

Dato : 27-04-01 16:29

Du vil sikkert ret nemt kunne scripte det i CorelScript, men normalt er der
jo ofte skrifter og sager involveret i Coreljobs, og jeg ville jo tro de kom
"i vejen" for en batch konvertering.
Kh
Bjørn

Fra : Per LH

Dato : 27-04-01 18:55

Hvis du ikke har Corel, og det er en engangsforeteelse kan du jo bare
installere en blad-cd-demo version (de er fuldt funktionerende i en måned)
af programmet og bruge:

"Eksportér" / .jpg hvis det CorelDraw .cdr-filer eller
"Gem som" (.jpg) hvis det er PhotoPain .cpt filer.

Per LH www.guitarsiden.dk