Lige noget OT sorry
Fra : Jonny Pedersen

Dato : 24-03-04 17:17

Hvorfor er det lige at min outlook ikke henter alle meddelelser ??????? :(

Fra : Deaster

Dato : 24-03-04 19:25

"Jonny Pedersen" <ZigzagzyvFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er det lige at min outlook ikke henter alle meddelelser ??????? :(

Har du evt. prøvet i relevant gruppe ? Kig på www.usenet.dk

Deaster

Fra : Klaus G.

Dato : 24-03-04 21:54

"Jonny Pedersen" <ZigzagzyvFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> Hvorfor er det lige at min outlook ikke henter alle meddelelser ??????? :(

I den engelske version skal du Tools >> Options >> Read Og under det
faneblad er der noget som hedder "Get xxx headers at a time", hvilket vil
sige at den kun henter 300 meddelelser. Du kan max sætte den til 1000, eller
slå den fra. Slår du den fra, så henter den alle medelelserne. Lidt træls
den ikke kan sættes til kun 10.000.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?