Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 14mm 1:2.8
Fra : Jacob

Dato : 24-03-04 17:03

http://kortlink.dk/322

Nogen der kender ovenstående objektiv? Overvejer at købe det...

Jacob

Fra : Ask

Dato : 04-04-04 13:14

Hej Jakob

Jacob wrote:
> http://kortlink.dk/322
> Nogen der kender ovenstående objektiv? Overvejer at købe det...

Kender det ikke selv, men når jeg overvejer at købe et objektiv, kigger
jeg altid på PhotoBase (http://www.pbase.com/cameras), hvor der findes
et hav af billeder, taget med stort set alle slags kameraer og
objektiver der findes.

I dit tilfælde, ville jeg klikke mig ind på denne:
http://www.pbase.com/cameras/sigma/14mmf28ex

Mvh Frank Nørvig

Fra : max

Dato : 06-04-04 16:25

"Jacob" <no_email@cybercity.dk> wrote in message news:<4061b12c$0$18665$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> http://kortlink.dk/322
>
> Nogen der kender ovenstående objektiv? Overvejer at købe det...
>
> Jacob

Jeg er meget glad for min, bruger den paa digital og syns den laver
fremragende billeder.. Men det er et special objektiv, saa med mindre
du laver indendoers og landskabs billeder er det nok lidt overdrevet..
Har ikke noget negativt at sige om objektivet, solidt, hurtigt og
flotte billeder. ;)-max-