E-Mail
webnoob 5265
Newsbin spørgsmål
Fra : Morten Bowman

Dato : 24-03-04 16:03

Hejsa
Når man har hentet en stak filer men lige mangler en eller en er defekt, så
vil jeg jo gerne gå ind og hente den. Jeg starter Newsbin igen og søger på
filnavnet, men intet kommer frem - medmindre der er nye posts.
Hvorfor kan jeg ikke søge i allerede hentede headers og hente dem?

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-03-04 16:04

Har forresten ver. 4.22

Fra : Sune

Dato : 24-03-04 16:21

> [...]

>filnavnet, men intet kommer frem - medmindre der er nye posts.
>Hvorfor kan jeg ikke søge i allerede hentede headers og hente dem?

Fjern hakket i "Show Only New Posts".

Mvh
Sune

Fra : Morten Bowman