Frontpage2003 og TotalCmd problem
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 24-03-04 13:27

Jeg bruger TotalCmd (tidligere WinCmd) meget.
I forbindelse med brug af FrontPage 2003 kan jeg ikke med TotalCmd se de
mapper, hvor FrontPage gemmer sine filer. Dog kan WinCmd godt se, at pladsen
er brugt.
Bruger jeg derimod Windows Explorer er der ikke noget i vejen.
Problemet er aktuelt, da jeg gerne vil bruge TotalCmd til at uploade
programmet vha FTP.

Mvh Kurt Guldbæk

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 24-03-04 16:50

> mapper, hvor FrontPage gemmer sine filer. Dog kan WinCmd godt se, at
pladsen

Hvis du går i opsætning -> visning -> og hakker "vis skjulte/system.." af
kan du se dem.

/Nils

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 26-03-04 07:34

"Nils Nyvang Bacher" <nils@nyvang-bacher-slettes.dk> wrote in message
> pladsen
> >
> Hvis du går i opsætning -> visning -> og hakker "vis skjulte/system.." af
> kan du se dem.
>
> /Nils

Hej Nils!
Hvis opsætning er inde i TotalCmd, så hjælper det altså ikke!
Laver FrontPage en speciel opsætning, som kun Bill Gates er i stand til at
se?

Mvh Kurt

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 26-03-04 08:23

> Hej Nils!
> Hvis opsætning er inde i TotalCmd, så hjælper det altså ikke!
> Laver FrontPage en speciel opsætning, som kun Bill Gates er i stand til at

Det der sker er at FP laver et Websted og dette bibilotek får sat en
attribut som skjult. Derfor kan den ikke umiddelbart ses i TotalCmd.

Den løsning jeg talte om har løst problemet for mig.

Nils