Autosignaturer ændrer sig?
Fra : Erik M M

Dato : 24-03-04 10:13

Hejsa alle

Et lille gement spørgsmål om autosignatur.

Vores signaturer bliver sat op ens på alle maskiner, men aligevel ændrer de
sig. De er pt. sat til Rich text fordi folk gerne vil bruge formateringer
når de skriver. Når de så vil sende en ny mail har signaturen ofte ændret
sig og hos modtageren ser det også anderledes ud.

Hvad er den bedste løsning på at de ser ens ud hos alle i firmaet og
samtidigt ser ens ud hos modtageren.

Det skal lige siges at vi bruger Office2000 på alle maskinerner og WinXP.
Dog er der nogle maskiner der kører Win98 endnu og hos dem er det som regel
mere galt end hos WinXP maskinerne.

Hvad skal man bruge:

Plaintext (Ingen formatering, men alle kan læse)
Rich text (Formatering, men ikke alle mail programmer kan/vil læse Rich
text)
HTML (Formatering, men mange blokerer for HTML mails)

Håber der er nogle der kan hjælpe mig og på forhånd tak

MVH
Erik Madsen

Fra : bsn

Dato : 24-03-04 23:34

"Erik M M" <dk_duck@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> text)
> HTML (Formatering, men mange blokerer for HTML mails)
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe mig og på forhånd tak
Som du selv skriver, Plaintext kan alle læse.
Bjarne

Fra : Anders

Dato : 25-03-04 22:54

"bsn" <bsn_NoSpam_@oncable.dk> wrote in message news:40620cde$0$188
[...]
> Som du selv skriver, Plaintext kan alle læse.

Jeg tror nu også alle kan låse "rich text" - men nogen naturligvis som
plain... Bare folk undgår html er jeg nu glad

/Anders