E-Mail
webnoob 5265
attachments : beholde i beskeden ?
Fra : TDJ

Dato : 24-03-04 08:03

Jeg har ledt et stykke tid efter et mailprogram som kan "beholde"
attachments inde i beskeden (efter modtagelse med POP3). Dvs som ikke
bare smider attachments i en folder (som Eudora gør).

Pocomail er det eneste jeg har kunnet finde, men det har desværre den lille
"bug" at det ikke kan udskrive vedhæfninger :((

Er der nogen som kender andre alternativer ?

---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 24-03-04 21:50

On Wed, 24 Mar 2004 07:03:13 GMT, TDJ <myicqpizza@gmx.netostemad> wrote:

>Jeg har ledt et stykke tid efter et mailprogram som kan "beholde"
>attachments inde i beskeden (efter modtagelse med POP3). Dvs som ikke
>bare smider attachments i en folder (som Eudora gør).

I Agent kan du selv bestemme om attachments automatisk skal decodes og saves til
disk, eller blive i mail eller begge dele. Det kan konfigureres for alle
grupper/folders eller individuelt. Konfigureres via Group Properties/Default
Properties.
--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : TDJ

Dato : 25-03-04 20:43

Kim Kolmorgen <kk1@kolmorgen.net> wrote in

> [...]
> konfigureres for alle grupper/folders eller individuelt. Konfigureres
> via Group Properties/Default Properties.

Tjoe, men Agent er ikke lige det mest oplagte "mailprogram" imho. Jeg synes
mere det ligner en newsreader.. og jeg har aldrigt kunnet "enes" med den :)

--
---