peugeot i flensburg
Fra : bj

Dato : 23-03-04 22:45

Er der nogen der kender til peugeot i Flensburg, min katalysator er desværre
"gået sig en tur"

Jeg vil gå ud fra at det er billigere at få det lavet syd for grænsen som
med VW-vogne.

Hjælp

Hvis jeg søger på peugeot i tyskland kommer det da også frem men for at
finde et bestemt sted som i flensburg er men nødt til at kende postnummeret
(PLZ)

hmm? det kender jeg ikke

hjælp

bj

Fra : Ole Nystrøm

Dato : 23-03-04 23:16

Hvis man søger på Peugeot og Flensburg i Google så....

Peugeot
Autohaus Thormann, Zur Bleiche 45, Flensburg, Tel. 90 23 45

Lad endelig høre om det kan betale sig.

Mvh OleN

Fra : bj

Dato : 24-03-04 17:33

jeg vil lade høre fra mig, når jeg har undersøgt sagen nærmere, tak for
linket til de der har svaret,

bj

Fra : Riverwind

Dato : 24-03-04 00:13

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender til peugeot i Flensburg, min katalysator er
desværre
> "gået sig en tur"
[...]
Prøv http://www.peugeot-thomsen.de/
De har reklameret på Radio Mojn og Radio Globus igennem længere tid. Har dog
aldrig besøgt dem.

/Riverwind

---

Fra : Snusken

Dato : 24-03-04 05:21

Vi har har købt en dørlås ved dem, men prisen steg fra telefonsamtalen
til vi var der. Få en pris bekræftet pr. email eller fax, så vil jeg tro
det fungerer.

mvh Eric