Momentkurve på 406 1,8 ST
Fra : Olle O

Dato : 23-03-04 22:22

Hej gruppe,

Hvor finder jeg subj.?

Og ja, jeg ved godt at der er folk der mener, at sådan én slet ikke har
noget moment

Hilsen
Olle

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 09:52

> Hvor finder jeg subj.?

Medmindre du kan finde en anmeldelse i Bilmagasinet, AutoBild eller et andet
tidsskrift, tror jeg, det bliver svært.

Hvis du ikke støder på noget, så prøv at kontakt kundeservice ved Peugoet
Danmark. De plejer at være flinke til at hjælpe.

--
Jan W Nielsen

Fra : Peter G C

Dato : 24-03-04 17:19

"Olle O" <olle_o_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe,
>
> Hvor finder jeg subj.?
>
> Og ja, jeg ved godt at der er folk der mener, at sådan én slet ikke har
> noget moment

1,8 16v?

Send mig en mail.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Olle O

Dato : 24-03-04 19:53

Hej Peter,

Jeg får en fejl når jeg sender til din email-adresse - også efter at have
fjernet "FJERNDETTE".

Men ja, det er en 406 1.8 ST 16V fra 2002.

Venlig hilsen
Olle O
olle_o_@hotmail.com

Fra : Peter G C

Dato : 24-03-04 21:53

"Olle O" <olle_o_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Peter,
>
> Jeg får en fejl når jeg sender til din email-adresse - også efter at have
> fjernet "FJERNDETTE".

Ok, Tiscali har måske lidt problemer i aften.

> Men ja, det er en 406 1.8 ST 16V fra 2002.

Fint.

> Venlig hilsen
> Olle O
> olle_o_@hotmail.com

Jeg har mailet til dig på ovenstående adresse - så ser vi om det hjælper.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Klaus G.

Dato : 24-03-04 22:29

> Jeg har mailet til dig på ovenstående adresse - så ser vi om det hjælper.

Må vi andre slet ikke høre hvad i kommer frem til?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Peter G C

Dato : 25-03-04 20:35

> Må vi andre slet ikke høre hvad i kommer frem til?

Spørgeren fik sin momentkurve på mail.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 25-03-04 20:46

Peter G C wrote:
:: Ok, Tiscali har måske lidt problemer i aften.

Hmm...troede at du var færdige med dem? Har de fået styr på deres
fakturering?

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 26-03-04 10:35

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hmm...troede at du var færdige med dem?

LOL - godt husket. Jeg hoppede sgi på et tilbud om en adsl-forbindelse. Min
tiscalimail anvendes alene til junk fra denne NG og andre åbne fora.

> Har de fået styr på deres fakturering?

Ærlig talt så tjekker jeg det ikke præcist. Men de får nogle kroner via pbs
så det går nok.

/Peter

--
http://www.grauslund.com