Kommentar?
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 23-03-04 22:00

Tag et kig på min nylig opstartede side

http://thecoder.dk/alphamusic
Den er selvfølgelig langt fra udbygget og stadig i 'preview-mode'

Hvad synes i om ideen, en dansk akkord side alá MXTABS bare på dansk!?
Hvad synes i om siden i sig selv

Jeg vil sætte pris på en lille kommentar, ris eller ros

Mange Tak

Mvh. Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 22:33

"Rasmus Thorsø Nielsen" wrote:

> Tag et kig på min nylig opstartede side
> http://thecoder.dk/alphamusic
> Hvad synes i om ideen, en dansk akkord side alá MXTABS bare på dansk!?
> Hvad synes i om siden i sig selv

Jeg synes det er fremragende med sådan nogle sider. Jeg er bare bange
for at ikke alle er enige med mig.

Svjh er andre lignende danske sider blevet truet med retssager og bål og
brand af nidkære rettighedshåndhævere. Jeg ved dog ikke hvor juridisk
holdbare deres trusler er - men moralsk er de helt hen i vejret.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 23-03-04 23:36

> [...]
> brand af nidkære rettighedshåndhævere. Jeg ved dog ikke hvor juridisk
> holdbare deres trusler er - men moralsk er de helt hen i vejret.

Jeg synes også det kunne være rigtigt lækkert med en dansk tabs side, men
vil, som Karsten også gør, lige opfordrer dig til at finde ud af om det er
ok. Bare så du ikke laver en masse arbejde og så får at vide at det kan du
godt smide i skraldespanden.

/Troels

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 24-03-04 14:34

"Troels Lund Laursen" <lundlaursen@[spamstopper]stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4060bbe3$0$11563$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> ok. Bare så du ikke laver en masse arbejde og så får at vide at det kan du

Tak for det!
Jeg skriver selv alle tekstfilerne, som indeholder akkorderne, men jeg ved
stadig ikke hvad folk siger til det. Hvordan kan de amerikanske sider gå når
de danske ikke kan? Hvor skal jeg kontakte hvis jeg er i tvivl?

Fra : Mads TJ

Dato : 24-03-04 15:50

> Hvad synes i om siden i sig selv
mht. logo, så forbinder jeg det ikke lige med en musikside - andet end at
mandens hoved er en node.. for hvor er manden på vej hen?? skal han ud at
løbe en tur eller hvad??
hvad med at sætte det mere i forbindelse med klaver/guitar-spil? f.eks. en
mand, der spiller klaver - i en ultrasimpel streg naturligvis.

Den orange bar med de forskellige knapper... jeg synes, der bør være lidt
mere forskel mellem knapperne, så det bliver lidt bedre at skelne mellem
dem. I øjeblikket står de blot på en linie og er kun skilt ad vha en
bindestreg. Du kunne her måske også gøre fonten lidt mindre, for den er på
min skærm lidt rigelig stor.. (måske er det anderledes på andre skærme..?)
Måske forsøge dig med en *meget* svag 3d virkning... (ex. skygge under
knapperne...) Jeg understreger *meget* svag, for det vil virke forkert med
kraftig skygge, tror jeg, fordi selve overskriften og logoet ikke er 3d.

Håber, risen kan bruges...

mvh.
Mads TJ

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 24-03-04 17:35

"Mads TJ" <ingen@mail.overhoved.et> skrev i en meddelelse
> [...]
> kraftig skygge, tror jeg, fordi selve overskriften og logoet ikke er 3d.

Det kan den da altid...jeg tager et lille kig på det :)

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 24-03-04 18:20

> [...]
> kraftig skygge, tror jeg, fordi selve overskriften og logoet ikke er 3d.

Jeg har prøvet at lave en lille 'drop-shadow' på baren, og det virker
faktisk ret godt!

http://thecoder.dk/alphamusic

Tak for risen!
Mvh. Rasmus Thorsø Nielsen

Fra : preben nielsen

Dato : 25-03-04 10:24

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus90_fake_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:iz18c.4978$5s1.4616@news.get2net.dk...
> [...]
dansk!?
> Hvad synes i om siden i sig selv
>
> Jeg vil sætte pris på en lille kommentar, ris eller ros

Hmmmm, hvad med de juridiske rettigheder ?

Og dansk ? "AlphaMusic. Come on, Feel the Noice....." ????

.....bare mine 2 ører....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 26-03-04 12:17

Hej Rasmus

Du skal have tilladelser fra komponisterne, for at lægge deres arbejder ud
på din site.

Læs evt mere på Kulturministeriets nye site www.infokiosk.dk

/ Flying Hotdogs