Kender i noget til disse bilforhandlere?
Fra : Michael Døj

Dato : 23-03-04 21:52

Hej, jeg er ude at kigge på ny (brugt) bil.
I den forbindelse er jeg stødt på følgende:

Jacon Biler i Frederecia.
Prebens Auto i Brørup.

Som udgangspunkt tror jeg, at de begge
er hæderligere forhandlere, men er der
nogen af jer, der har noget specifikt positivt
eller negativt at sige om nogen af dem?

På forhånd tak for hjælpen.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg

*****
Slet de store bogstaver i min emailadresse.
Delete the capital letters in my email address.
*****

Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-04 22:33

Michael Døj wrote:
:: Hej, jeg er ude at kigge på ny (brugt) bil.
:: I den forbindelse er jeg stødt på følgende:
::
:: Jacon Biler i Frederecia.

De er ok.

M.v.h.

Fra : O.Nielsen

Dato : 23-03-04 22:51

> Michael Døj wrote:
> :: Hej, jeg er ude at kigge på ny (brugt) bil.
> :: I den forbindelse er jeg stødt på følgende:
> ::
> :: Jacon Biler i Frederecia.
>
> Har selv købt bil hos dem og har kun godt at sige ingen problemer med at
få lavet de ting der var/kom under brugtvognsgarantien.

Mvh Ove Haderslev

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 08:16

> få lavet de ting der var/kom under brugtvognsgarantien.

Hej Ole, tak for svar.

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 08:15

> :: Jacon Biler i Frederecia.
>
> De er ok.

Hej, tak for svar.

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 24-03-04 20:53

> Hej, jeg er ude at kigge på ny (brugt) bil.
> I den forbindelse er jeg stødt på følgende:
>
> Jacon Biler i Frederecia.

----

Hej.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Jacon. (Finn JAcobsen og Thomas
CONradsen)

Jeg købte min første Alfa derovre og valgte at køre derover og få lavet
service mv. hver gang. Jeg bor i Nordsjælland, men den service og venlighed
jeg mødte fandt jeg ikke lige heroppe. For ikke at tale om prisforskellen,
altså på service

Jeg har netop før jul købt en Passat i Sønderborg og jeg kørte til Jacon som
uden beregning gennemgik bilen og gav mig en lille seddel med til
forhandleren. Den lille seddel som gave mig en ny foraksel og nye skiver og
klodser foran.
Jeg kører stadig derover og får lavet service...

Jeg havde engang fået nye bremseklodser og skiver til hele bilen af min
svigerfar. Dem lagde jeg ved da den skulle til service. Ingen sure miner
eller noget, hvor de tvært imod sagde at de sagtens kunne vente til næste
service, hvor de så opbevarede dem og satte dem på næste gang...
Jeg har sgu prøvet en VW-forhandler blive tøse-sur over at jeg selv have et
KN-filter med til service..

Nå, men du er velkommen til at maile mig hvis der er noget...

Du kan hilse fra mig De kender mig... he he... ham fra Sjælland...
LOL... Det er vildt at det kan betale sig at bruge 490 kr. på broen +
benzin eller diesel +en fridag på at køre til Fredericia... Men det har
sparet mig for meget indtil nu...

Med venlig hilsen

Kristian