DKs værste bilist
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 20:33

Hej gutter

Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg i bund
og grund synes er lidt fladpandet.....

MEN - når det er sagt, så er ham Søren fra Århus sgu en sjov fætter.

Han er faktisk meget sød og sympatisk, men han er edderbankemig uegnet to at
køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.

Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-04 20:52

Jan W. Nielsen wrote:
:: Hej gutter
::
:: Jeg har ikke før set et helt afsnit at det fjernsynsprogram, som jeg
:: i bund og grund synes er lidt fladpandet.....

Enig!

[...]

M.v.h.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 23-03-04 21:23

Henrik B. skrev:

> Enig!

Enig!

> Enig!

Enig!

> Enig!

Enig!

> Enig!

Enig!

> M.v.h.

Vh

Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-03-04 21:29

Morten Højgaard Roth wrote:

> Enig!

Enig

> Enig!

Enig.

> Enig!

Enig.

> Enig!

Enig.

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 21:35

> Enig!
> Enig!
> Enig!
> Enig!

Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..

Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 23-03-04 21:41

On Tue, 23 Mar 2004 21:34:52 +0100, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?

Har ikke set udsendelsen endnu

/Mogens

Fra : bme

Dato : 23-03-04 21:45

> Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..
>
> Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?

Den kommer her:

enig!
enig!
enig!
enig! MEN de andre var sgisme lige så slemme

/bo
(morale: det er svært at være enige, når der ikke bliver lagt op til
uenighed)

Fra : Peter C:\\>

Dato : 23-03-04 22:53

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..
>
> Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?

Hehe...du skal få lidt her !

Dybest set kan jeg ikke være uenig i at Søren er værdig til titelen....og så
alligevel !

Jeg mener nemlig at han, i ganske små glimt ganske vist, har vist at der er
en lille.......meget lille, grundsubstans at bygge en bilist på.
På en af hans helt gode dage, fik han "tommel op" af Jason for et eller
andet jeg ikke lige kan huske hvad var.

OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.
Jeg har set alle 8 programmer uden undtagelse, og det er ikke lykkedes
hende, en eneste gang at udføre en af de stillede opgaver tilfredsstillende.
Som den eneste har hun ligefrem flere gange måtte opgive på halvvejen, og
simpelthen ikke været i stand til at "komme i mål" på den stillede opgave.

Af alle 8 udsendelser lagt sammen synes jeg Søren klarer marginal frisag
ift. Lilian..........men ingen af dem er overhovedet egnet til af føre bil,
så det kan jo være hip som hap.

MVH Peter C:\

Fra : Lasse Langwadt Chris~

Dato : 23-03-04 23:24

Peter C:\\> wrote:
> "Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Hehe...du skal få lidt her !

jeg har højest set 10min, men jeg vil osse være med :)

snip

> [...]
> simpelthen ikke været i stand til at "komme i mål" på den stillede opgave.

jeg har ikek set udsendelsen men, ...

hvad er værst at kvase et par biler i forsøget på at parallelparkere eller at
indse at det ka' man ikke finde ud af og finde et andet sted?..
(holder ikke til køreprøven, men ellers)

snip

-Lasse

Fra : Peter C.

Dato : 24-03-04 09:28

> [...]
at
> indse at det ka' man ikke finde ud af og finde et andet sted?..
> (holder ikke til køreprøven, men ellers)

Hvis det handler om at "forlade den synkende skude" midt i et lyskryds i
storbyens myldretrafik, må det da være værre end at lave et par buler ved en
parkering. Svjh. var Lilian heller ikke bulefri under parkeringsmanøvrene.

Alene det faktum at man overhovedet kan TRO at man har muligheden for at
give op syns jeg siger alt, da man jo netop IKKE har denne mulighed hvis man
"holder i lort til halsen" i myldretrafik.

MVH Peter C:\

Fra : Broegger

Dato : 25-03-04 20:31

"Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com> skrev

<snip enig^9>

også enig

> OG DER mener jeg Lilian skiller sig ud.

enig men... Alin skulle have haft titlen. Jeg tror altid han vil være
farlig i trafikken. Han er en af dem der tror de kan de hele, og det er
efter min ydmyge mening nok den største fejl en billist kan have. Man skal
kende sine (og bilens) begræsninger.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-03-04 23:55

> Helt enig - og så skal vi da vist passe på ikke at blive mere enige..
>
> Hvad er der blevet af den gamle "kamp-ånd"..?

Hvad sker der dog i gruppen for tiden.
Den ene dag så skal du jordes (lidt retfærdighed er der dog til
Den næste så klapper alle dig på ryggen.

Jeg undres.

Har btw. ikke set udsendelsen.
Lektier tog al tiden

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Kim Kristensen

Dato : 23-03-04 22:28

> [...]
at
> køre bil. Jeg tror aldrig, at han lærer det.
>
> Nu blev han altså Danmarks dårligste bilist..

Jeg syntes nu det må være svært for dommerne at vælge om det skulle være
Søren eller tanten der skulle tabe titlen som Danmarks værste bilist, det er
jo næppe en titel man vinder.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-03-04 22:44

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Søren eller tanten der skulle tabe titlen som Danmarks værste bilist, det

Jeg synes egentlig tanten var værst set i lyset af at hun har kørt bil siden
1962.

Jesper

Fra : Peder

Dato : 24-03-04 08:09

On Tue, 23 Mar 2004 22:43:58 +0100, "Jesper Nielsen"
<jesniel@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>er
>>
>Jeg synes egentlig tanten var værst set i lyset af at hun har kørt bil siden

Personligt tror jeg de skånede hende, da hun ikke virkede som den
stærkeste i verden og fik en del hug undervejs.
Og så vil jeg selv trods alt hellere møde en forsigtigtante frem for
en fyr, der under lidt pres bliver utilregnelig.
--
Peder
R6 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Tommy

Dato : 24-03-04 08:47

Hej

Det skulle faktisk have været Alin der skulle have haft "æren". Han er en
tikkende bombe og ser ikke ud til at have lært noget af det. "Skal jeg lige
fyre den af" siger han da de triller ind på Christiansborg. Hvis hans makker
havde sagt go for det så havde han gjort det.
Han er en tikkende bombe.
Søren er fint forsigtig og er bare en smule klumret i trafikken. Det er det
hele. Kan jeg ikke se at det skulle give ham titlen DVB.

Hilsen Tommy

Fra : Anders Larsen

Dato : 24-03-04 15:23

Ja enig og enig... jo, de var alle 3 mildest talt elendige. Og alle tre
kunne havde vundet første pladsen. Men jeg synes faktisk at pladsen burde
havde været vundet af Amin (eller hvad han nu lige hed?)

Nok er både Søren og den såkaldte tante også farlige, men de begrænser dog
deres kørselsbehov i en sådanne grad i hverdagen, at de vil undgå alle disse
situationer som de blev præsenteret for i de forskellige programmer.

Derimod tror Amin at han kan det hele, og har har overhovedet ikke fornuften
med sig. Oven i det er han nok den der kører allermest, og selvom Tanten har
kørt siden 1962, så vare det nok ikke mange dage før amin har kørt længere
samlet set. Derfor vil jeg betegne ham som en langt værre og ikke mindst
FARLIGERE billist end de to andre. Ikke mindst fordi han netop kører rundt
til daglige i København... det var blot min menning :)

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 15:27

> Ikke mindst fordi han netop kører rundt
> til daglige i København... det var blot min menning :)

Min opfattelse er, at han tér sig som en fjantet 13-årigt pige, der er glad
for at være i fjernsynet.

Jeg kan ikke finde ud af, hvor meget der er skaberi og hvor meget der er
reel inkompetence.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Carsten Petersen

Dato : 24-03-04 15:35

> [...]
glad
> for at være i fjernsynet.
>
> Jeg kan ikke finde ud af, hvor meget der er skaberi og hvor meget der er

Jeg tænkte det samme, utroligt umoden opførsel, og ganske ufatteligt at
ville udstille sig selv så fjollet på tv. Fatter i øvrigt ikke at nogen
overhovedet vil melde sig til en sådan udsendelse, hvor det eneste man kan
være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det passer i
programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : phk

Dato : 24-03-04 20:09

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være sikker på er at blive gjort til grin, samt manipuleret så det passer
> programmets tråd, og det billede producenten vil skabe.

Spørgsmålet er om de har meldt sig selv.

Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)

--
Per, Esbjerg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 20:20

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :

>Og hvis de har - så burde de melde sig selv igen :)

spild af licenspenge ... det er jo ikke engang noget der har
underholdningsværdi.

Fra : phk

Dato : 24-03-04 20:51

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> spild af licenspenge ... det er jo ikke engang noget der har
> underholdningsværdi.

Hvilket måske ikke så meget skyldes indholdet i udsendelsen men klipningen.
Tænk sig hvis vi kunne få lov til at se Henriette Honore vende på rampen
inkl. spande med vand og bakke campingvognen på plads fra start til slut. Og
således at man ikke så den samme elendige amerikanskinspirerede klipning
gang på gang :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-04 09:51

> [...]
Og
> således at man ikke så den samme elendige amerikanskinspirerede klipning

Selvom hun lavede en bule forleden, kører hun faktisk rimelig godt. Og de
har en bil, der fylder godt i landskabet. Hun kører i en Autocamper

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-03-04 18:30

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev

> Selvom hun lavede en bule forleden, kører hun faktisk rimelig godt. Og de
> har en bil, der fylder godt i landskabet. Hun kører i en Autocamper

Det lyder som om der er dømt selepude der

Mvh.

Fra : M. Myers [5491]

Dato : 24-03-04 21:30

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> spild af licenspenge ... det er jo ikke engang noget der har
> underholdningsværdi.

S.v.j.v. så har TV2 ikke aktier i licensmidlerne men er 100% reklame
finansieret...kun Tv2Zulu får vidst begrænset støtte fra licensen, men DR1
og DR2(hvor seertallet kan ses i navnet) er 100% licensfinanseret....
licens skulle betales over skatten, så man ikke mærker det.. en regning på
1055kr hvert halv år er totalt latterligt..... bare fordi man har TV, man
skal betale selv om man ikke kan se DR..... det syntes jeg er latterligt...
jeg bor ude i 4 plov fuge til højre, hvor der ikke er antenner til at tage
DR, og jeg har ikke midler til at sætte en antenne op.... så jeg må nøjes
med TV2 og blockbuster (15km væk)... dette var lidt OT... P.s. jeg vil prøve
at spartle mit Bundkar på min Fiat Uno... som nu er blevet monteret med K&N
filter fra min 1989. Ford Fiesta.... så nu rykker den lille 1,1 - 60S'er
bare Står normalt for sløv, men nu står det for Sport(gad vide om jeg skal
betale mere i forsikring nu?).... i må hygge jer...

Mvh.

Morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 21:40

"M. Myers [5491]" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev :

>S.v.j.v. så har TV2 ikke aktier i licensmidlerne men er 100% reklame
>finansieret...

øehhh - jeg orker ikke læse mere af dit indlæg. Har du overvejet at
lave lidt luft mellem linierne ?

btw, så har TV2 sin snabel i lecensmidlerne.

fra fact's om TV2 :

EJERFORHOLD OG ØKONOMI: Hvad lever TV 2 af?

TV 2s hovedkanal lever af reklamer og sponsorater - på nationalt tv,
på regionalt tv og på tekst-tv og internet. Derudover får hovedkanalen
i 2004 to procent af den samlede licens. TV 2-regionerne får 11
procent af licensen, mens DR får 86 procent. Den sidste procent går
til lokalradio og ­tv.

På TV 2s budget udgør licensen ca. fem procent, mens reklamer udgør
over 80 procent.

En licensbetalende husstand betaler 43 kroner i licens i 2004 til TV
2. Det svarer til, at hver husstand (altså ikke hver person, men hele
husstanden) betaler 12 øre om dagen til TV 2. To-tre øre heraf er moms
og går til statskassen.

Fra : peter

Dato : 24-03-04 21:35

Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt... Højdepunktet var da søren
smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt og
viftede lige gladsskår ud af håret....

Fra : Klaus G.

Dato : 24-03-04 22:01

> [...]
søren
> smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt

Gad vide om de havde klippet i det der også?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 22:04

"peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev :

>Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt...

Jep - og jeg respekterer da at du måtte mene noget andet.

Jeg kan ikke rigtigt more mig over det.

>Højdepunktet var da søren smadrede sierraen med Henriette som
>medpassager.. Hun tog det helt roligt og viftede lige gladsskår
>ud af håret....

Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.

http://www.dkfritidbil.dk/debat/tryg/tryg_eller_utryg.htm

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 22:24

> "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev :
>
> Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.
>
> http://www.dkfritidbil.dk/debat/tryg/tryg_eller_utryg.htm

Sig mig, er den server aldrig til at komme til!? :)

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

--
> jan@stevns.net

Lars B

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 22:53

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev :

>Sig mig, er den server aldrig til at komme til!? :)

Joda - siden er vist 16 gange inden for et par minutter.....

Jeg har lige checket siderne fra et par maskiner spredt rundt i landet

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ perhaps ?

Fra : Reino Andersen

Dato : 25-03-04 00:07

jan@stevns.net skrev:

> Henriette så sgu' ikke ligefrem ud til at være tryg ved situationen.

Hun har da ellers det store smil på

--
Reino

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 00:35

"Reino Andersen" <abc@def.gh> skrev :

>Hun har da ellers det store smil på

Jep - Fruen her i hytten er også et stort smil, når der er noget hun
er hunderæd for ;(

Fra : Henrik B.

Dato : 25-03-04 18:29

jan@stevns.net wrote:
::
::: Hun har da ellers det store smil på
::
:: Jep - Fruen her i hytten er også et stort smil, når der er noget hun
:: er hunderæd for ;(

Dig f.eks.?!

M.v.h.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 20:51

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev :

>Dig f.eks.?!

Næeh - selv den værste hankat bliver jo from som et lam, når tæven er
på krigsstien ;)

Fra : Peter C:\\>

Dato : 24-03-04 22:31

"peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er så din mening - Jeg morede mig gevaldigt...

Bare så du ikke tror du er alene....... Me too !

MVH Peter C:\

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-03-04 22:43

> "peter" <pphandel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bare så du ikke tror du er alene....... Me too !

Jamen, så var vi da i det mindste 3 tilfredse seere

--
Mvh René Lønstrup
min bil: 1985 Toyota MR2 1,6i 16v

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 25-03-04 08:50

> Jamen, så var vi da i det mindste 3 tilfredse seere

Enig !
Gad vide om grunden til at folk ikke kan lide udsendelsen er at de selv
kvalificerer sig til titlen.......

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-03-04 11:59

"Jesper Sørensen" <jesper@nomail.dk> skrev :

>Gad vide om grunden til at folk ikke kan lide udsendelsen

For mit vedkommende, synes jeg serien er ganske underlødig, og kun
lavet med et eneste formål, at trække seere til.

Du ser dagligt i trafikken folk, der i måske højere grad en
hovedparten af deltagerne, er oplagte kanditater til at få efterprøvet
deres færdigheder.

>...er at de selv kvalificerer sig til titlen.......

Nøjes du bare med at gisne om dine egne færdigheder ;)

Fra : phk

Dato : 26-03-04 05:45

> [...]

søren
> smadrede sierraen med Henriette som medpassager.. Hun tog det helt roligt

Hun er vel ved at være vant til at det går hårdt for sig rundt omkring det
køretøj hun sidder i ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-03-04 22:48

On Wed, 24 Mar 2004 20:08:40 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse

>Spørgsmålet er om de har meldt sig selv.

Det har de ikke, de er blevet meldt af venner eller familie medlemmer.
Flemming Jacobsen

Fra : Carsten Petersen

Dato : 24-03-04 23:18

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Det har de ikke, de er blevet meldt af venner eller familie medlemmer.

OK, men de har så efterfølgende accepteret at medvirke i programmet,
hvilket jeg afslog da de henvendte sig til mig:-/

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 25-03-04 08:47

> OK, men de har så efterfølgende accepteret at medvirke i programmet,
> hvilket jeg afslog da de henvendte sig til mig:-/

Du kører måske så dårligt at du var bange for at slå Søren ??
Hvis nogen har meldt dig til, må det jo være fordi de mener at du er en
elendig bilist......

Fra : Peter Weis

Dato : 25-03-04 08:16

"Anders Larsen" <AnderZ@post1.tele.dk> wrote in message
> Ja enig og enig... jo, de var alle 3 mildest talt elendige. Og alle tre
> kunne havde vundet første pladsen. Men jeg synes faktisk at pladsen burde
> havde været vundet af Amin (eller hvad han nu lige hed?)

Min favorit var Henrik.
Han kunne egentlig godt køre bil, sådan rent teknisk, men han var
psykopatisk ligeglad med de skader han lavede. Ham ville jeg være nervøs for
at måde i trafikken.

> [...]
disse
> situationer som de blev præsenteret for i de forskellige programmer.

Søren og Lillian ville jeg sagtens kunne håndtere, for de gør ikke noget man
ikke kan forudse. Der kan højst blive tale om småbuler når de umotiveret
stopper op i et vejkryds.

Temmeligt enig

mvh
Peter

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 25-03-04 05:45

jeg kører sgu dårligere! fandme snyd søren skulle nuppe den titel! den er
MIN og igen andres! er skyld i 10-15 forsikringsskader på 4 år til at bevise
det:)!

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen