Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon garanti
Fra : Hans Kruse

Dato : 23-03-04 16:40

Jeg faldt over følgende på Canons hjemmeside www.canon.dk da dette har været
diskuteret en del i denne NG.

Alle digitale Canon kameraer købt i Europa er omfattet af en 12
måneders Pan-Europæisk garantiordning som gælder følgende lande:

Belgien, Danmark, Tyskland, Spanien, Frankrig, Grækenland, Irland,
Island, Italien, Liechtenstein, Luxembourg, Holland, Norge, Østrig,
Portugal, Schweiz, Finland, Sverige, England.

Canon kameraer købt i Danmark er omfattet af den til en hver tid
gældende købelov. som er 6 måneders garanti og efterfølgende 18 måneders
reklamationsret.

Kameraer distribueret via Canon Danmark er i alt omfattet af 12
måneders garanti og efterfølgende 12 måneders reklamationsret

Denne garantiordning dækker ikke kameraer købt udenfor Europa ej
heller i det tidligere Østeuropa.

Kameraer omfattet af ovennævnte garanti skal i tilfælde af reparation
sendes til

PW Service
Erhvervsvej 30
2610 Rødovre

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Palle Jensen

Dato : 25-03-04 07:58

Hans Kruse wrote in

> Kameraer omfattet af ovennævnte garanti skal i tilfælde af
> reparation sendes til

Betyder det at hvis jeg køber et kamera (Canon) i Tyskland så kan jeg
sende det til garanti rep. i Rødovre?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-03-04 09:06

JA

--