Excel 2000
Fra : Karsten

Dato : 23-03-04 15:26

Hej...

Vi kører pt. Dansk office på alle vores pc'er, men da vi skal til at kører
engelsk udgave af Office er jeg løbet ind i nogle små problemer...

når man i den danske udgave skriver 1.000 så laver excel det om til 1
når man i den danske udgave skriver 1,000 så forbliver den 1,000
når man i den engelsk udgave skriver 1.000 så forbliver den 1.000
når man i den engelsk udgave skriver 1,000 så laver excel det om til 1

Jeg vil meget gerne have min engelsk udgave til at lave det samme som den
danske..
Er der et flueben jeg lige skal ændre eller hvad kan jeg gøre ?

/Karsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 23-03-04 15:30

"Karsten" <*kaa*@astralis*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danske..
> Er der et flueben jeg lige skal ændre eller hvad kan jeg gøre ?

Det kommer an på, hvilken version af Excel der er tale om. I XP eller nyere
kan du gå ind under Funtktioner - Indstillinger - International og sikre at
de versioner anvender samme decimal og tusindtalsseparator.

I tidligere versioner var der ikke denne mulighed. Der var du nødt til at
ændre på pc'ens internationale indstillinger i kontrolpanelet, og så galdt
det for alle programmer på pc'en.

Jan