Bremseskiver til Scorpio.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-04 14:21

Hejza

Jeg kan høre Scorpio'en trænger til nye skiver + klodser bagi - hvor får
man fingre i dem udover hos Ford ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-03-04 16:49

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message
> Hejza
>
> Jeg kan høre Scorpio'en trænger til nye skiver + klodser bagi - hvor får
> [...]

Hej Brian.

Prøv Autobremsen i Rødovre, Thansen.dk, eller Biltema.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Brian M

Dato : 23-03-04 20:33

> [...]
> Hejza
>
> Jeg kan høre Scorpio'en trænger til nye skiver + klodser bagi - hvor får

Hvis det er den rigtige type 253x10mm, så koster et komplet sæt (2
skiver med klodser), 598kr+moms. Hos www.nvautodele.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-03-04 22:14

"Brian M" <brianbmortensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message

> Hvis det er den rigtige type 253x10mm, så koster et komplet sæt (2
> skiver med klodser), 598kr+moms. Hos www.nvautodele.dk

Den har ventilerede skiver der er 253x20mm
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 01:34

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev :

>Den har ventilerede skiver der er 253x20mm

Du bruger samem skiver som jeg kører med - Biltema's skiver ser ud
til at holde fint....... 139.- stykket incl moms

(og jeg fiser lige ud og vasker munden med brun sæbe... men Ford her i
byen havde lukket den lørdag)

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-04 15:22

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du bruger samem skiver som jeg kører med - Biltema's skiver ser ud
> til at holde fint....... 139.- stykket incl moms

Er du 100% sikker på det ?
De bageste skiver findes i to modeller :
alm. skiver der er 10mm tykke og ventilerede skiver der er 20mm tykke.

Jeg har ventilerede.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-03-04 16:27

> [...]

>De bageste skiver findes i to modeller :
>alm. skiver der er 10mm tykke og ventilerede skiver der er 20mm tykke.

Hva' ? ventilerede ? Din er da ikke en Cosswort model ?

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-04 16:35

> Hva' ? ventilerede ? Din er da ikke en Cosswort model ?

Næh - men det er en St.Car - de har også ventilerede når det er en
2,9'er
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car