Andet multimedie
DTP'er søges - MAC!
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 27-04-01 09:14

Hej,

Vi søger en deltids DTP'er til in-house DTP-afdelingen hos Profil Rejser
(ikke til distance-freelance, men til faste arbejdstider med fysisk
fremmøde).
Jobbet består i at fremstille Kataloger, prislister, annoncer,
PR-materiale, brevapapir/visitkort ol., interne dokumenter osv.
Vi bruger Quark 4.11, Illustrator 9, Photoshop 6 osv. på G3'ere og
G4'ere., og vi er 2 fuldtids DTP'ere i forvejen.
Vi ligger på Gl. Kongevej i København.
Lønnen er ikke specielt overvældende men kollegaerne er rigtig søde...

Kontakt mig for nærmere detaljer.

Spritt

Check evt. firmaet på www.profil-rejser.dk

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-01 13:52

Fri, 27 Apr 2001 10:13:45 +0200, skrev spritt@startrekmail.com
(Spritt Schapiro):

>Vi søger en deltids DTP'er

Stillingsopslag hører hjemme i news:dk.opslag.stillinger og ikke i
andre grupper.

CC til spritt@startrekmail.com

Fut til news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : m.n.

Dato : 27-04-01 23:43

Hvis "annoncen" ikke havde været i denne gruppe, havde jeg ikke set det. Så
det var da OK med den annonce her...

Egentlig overvejer jeg ikke at skifte job og kigger derfor ikke i
dk.opslag.stillinger, men opslaget her satte da tanker igang, Inspector
Smedepark. Selv Fut

- hilsen Morten

Fra : Madsen

Dato : 28-04-01 00:08

"m.n." <nyboe@danbbs.dk> skrev:

> Hvis "annoncen" ikke havde været i denne gruppe, havde jeg ikke set det. Så
> det var da OK med den annonce her...

Der er vist noget du har misforstået.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : m.n.

Dato : 28-04-01 16:28

UPS har jeg misforstået noget så skriv det da i mailen. Det er jo ikke
dk.gættekonkurrence

Morten (remove nothing)

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-04-01 17:18

Læs www.usenet.dk for at finde ud af hvordan man opføresig på usenet.

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 30-04-01 13:50

Jeg er mildest talt chokeret over uvenligheden i denn NG. Jeg er vant
til en hel anden stemning af hjælpsomhed, velvillighed og følelse af
fællesskab og glæde over udvekslen af information.

Den reaktion jeg har fået på i al venskabelighed at poste at jeg søger
en ny kollega, en grafiker i en grafik NG, virker temmelig fjendsk og
ikke særlig "hov, lad mig lige forklare dig hvad du gør istedet" . Man
skulle tro jeg havde spammet hele gruppen eller prøvet at sælge sand i
Sahara.

Ja, det er korrekt at stillingsopslag ifølge reglerne hører til i
dk.opslag.stillinger, og jeg undskylder mange gange at have troet at det
kunne have interesse i denne gruppe. So sorry.
Jeg vil straks poste det i den nævnte gruppe, hvor det med garanti ikke
bliver set af grafikere.
Men I kunne nu også bare have nævnt det uden at futte til netikette som
om I skulle afværge en invasion fra fremmede magter og hænge synderen ud
offentligt. Normalt vil en enkelt lige påmindelse da gøre tricket, jeg
prøver da ikke bevidst at genere nogen.

Og Morten, tak fordi du er lidt nede på jorden, har lidt humor og ikke
benytter lejligheden til at pleje korrektheden, men prøve at være en
overbærende og sympatisk person, der er parat til at give mig et break.

Så I kan roligt falde helt ned igen, den væmmelig personage der har
brudt de hellige regler og besudlet denne NG HAR trukket snuden til sig
igen, og jeg skal nok lade være at poste flere offensive jobs her hvor
det tydeligvis generer.

Tak for opmærksomheden,

Spritt

--
Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk * http://www.trekkies.dk

Fra : Madsen

Dato : 30-04-01 16:33

"Spritt Schapiro" <spritt@startrekmail.com> skrev:

> Jeg er mildest talt chokeret over uvenligheden i denn NG. Jeg er vant
> til en hel anden stemning af hjælpsomhed, velvillighed og følelse af
> fællesskab og glæde over udvekslen af information.

Jo, men prøv se det ud fra et større perspektiv. Hvad nu hvis du
ikke blev advaret om at det var imod fundatsen for denne gruppe at
poste jobannoncer? Hvad sker der så næsten gang? Så indrykker
jeg måske et indlæg hvor jeg med ene store bogstaver udbasunerer
at jeg seriøst står og mangler et job. Hvis jeg ikke får at vide at det
også er imod fundatsen for gruppen, så begynder lavinen at rulle,
for går den, så går den jo som bekendt.
Det næste der sker er indlæg indeholdende tilbud om billige abon-
nementer på forskellig grafisk litteratur f.eks og så er der gået
"Den blå avis" i det hele og det var vel ikke planen med gruppen?

Jeg vil nu heller ikke kalde denne gruppe for uvenlig. Hvis du synes
det så kan jeg kun sige: "You ain't see nothing yet!" ;)
Prøv at kigge lidt rundt i forskellige grupper. Har du f.eks fået at
vide at du er det største dumme svin fordi du sendte det indlæg?
Har du modtaget flere 100 email på mange Mb. med trussel om
at du bliver slagtet offentligt hvis det sker igen, og at der er blevet
afsendt klage til din udbyder på abuse-adressen?

Jeg tvivler.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : m.n.

Dato : 14-05-01 01:15

....men hvor er der mange selvbestaltede "politimænd" i NG
Er det mon også dem der overholder fartgrænserne til det ulideligste - i
midterbanen. Eller øver selvtægt hvis én springer over i køen i Brugsen. Jeg
tror det ikke. Se på jer selv, I der slår de andre i hovedet med fundatsen,
man skulle tro i leder efter dem der træder ved siden af og, når de findes,
affyrer en højrøvet og uvenlig salut, som måske bare kunne være en venlig
løftet pegefinger.
"Læs www.usenet.dk for at finde ud af hvordan man opføresig på usenet."
"Der er vist noget du har misforstået. <URL:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik > " ...var nogle af de
gylp der kom!

Jeg forstår at i mener at jeg skal opføre mig ordentligt.....
- og jo det skal jeg nok, men kunne I ikke også godt tage at gøre det.

Er der ikke en NG der hedder "takt og tone for selvopfundne NG-inspectors"
eller "Fundamentale omgangsformer ved irettesættelser af tåbelige
nyhedsgruppebrugere" ?
Eller er nyhedsgrupperne kun for hardcore nyhedsgruppebrugere, der har det
bedst hvis de kan uddele et par virtuelle lussinger i ny og næ?
For så kan I bruge NG til navlepilleri og indforstået snak- og så finder vi
andre tosser, andre måder at bedrive almindelig menneskelig omgangsform med
hinanden. Hvad siger fundatsen om det?

Fut, fut fra Morten (remove nothing)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-05-01 05:16

Mon, 14 May 2001 02:15:12 +0200, skrev "m.n." <nyboe@danbbs.dk>:

>Jeg forstår at i mener at jeg skal opføre mig ordentligt.....
>- og jo det skal jeg nok, men kunne I ikke også godt tage at gøre det.

Hvorfor overholdt du så ikke futten (og hvorfor satte de andre ikke
fut), da du svarede først gang på min vejledning?

Debat om dette hører hjemme i news:dk.admin.netikette og ikke i nogen
andre grupper.
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.admin.netikette>

Hvorfor quoter du ikke korrekt, på den måde som der er nævnt i min
signatur?
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : m.n.

Dato : 14-05-01 19:16

Hej Knud Gert (inspector)
Dit svar illustrerer præcist hvad jeg mener. Jeg kunne ikke gøre det bedre
selv

Jeg stopper diskussionen nu, så du behøver ikke at belemre gruppen her med
flere enslydende svar; med mindre du VIL have det sidste ord - men så må du
gøre det i dk.admin.netikette, det er jo der diskussionen hører til, siger
du selv!

Fut, fut
Morten