Anfordringsgældsbrev
Fra : Bjarne Laursen

Dato : 23-03-04 12:49

Er der nogen der ved, om jeg på nettet jeg kan finde en formular til et
anfordrings-gældsbrev?

Mvh Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 01:12

"Bjarne Laursen" <blau@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, om jeg på nettet jeg kan finde en formular til et
> anfordrings-gældsbrev?
>

> Mvh Bjarne

Prøv at søge på Google. Du skal søge famalieadvokaten eller ret-råd. Der er
nogle advokater, der har færdige dokumentsæt til alle juridiske formål.
Karsten H. Jensen

Fra : Johnt

Dato : 25-03-04 16:03

> Prøv at søge på Google. Du skal søge famalieadvokaten eller ret-råd. Der
er
> nogle advokater, der har færdige dokumentsæt til alle juridiske formål.
> --
ja, og det samme kan du låne på bibliotek i en bog med juridiske dokumenter.
Bare husk at få fat i en rimelig ny udgave af bogen

Johnt