Hvor finder jeg mindstekravsbekendtgørelse~
Fra : H.S.

Dato : 23-03-04 12:38

Kan nogen linke til den ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-03-04 13:39

"H.S." wrote:

> Kan nogen linke til den ?

Jeg har søgt på http://147.29.40.91/_MAINRF_B487292777/1433 (klik på
knappen søgning øverst oppe).

og fandt kun 4 dokumenter

-------------------
BEK nr 634 af 01/07/1996

Bekendtgørelse om kontoruddannelse med specialer

BEK nr 591 af 09/07/1997

Bekendtgørelse om ændring af bekendtgørelse om kontoruddannelse med
specialer

BEK nr 687 af 13/07/2001

Bekendtgørelse om ændring af bekendtgørelse om kontoruddannelse med
specialer

CIR nr 8 af 13/01/1988

Statsskattedirektoratets cirkulære vedrørende taksation (* 1)

-------------------

Du kan evt. selv tage en søgning på retsinfo.dk for at finde de
mindstekrav du søger efter.

mvh

Carsten Riis

Fra : H.S.

Dato : 23-03-04 14:10

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har søgt på http://147.29.40.91/_MAINRF_B487292777/1433 (klik på
> knappen søgning øverst oppe).
>
> og fandt kun 4 dokumenter
Synes bare ikke noget af de 4 omhandler det jeg forespørger på ?

> Du kan evt. selv tage en søgning på retsinfo.dk for at finde de
> mindstekrav du søger efter.

hmmm jeg havde forstået det sådan at mindstekravsbekendtgørelse var én
samling af krav til regnskabet ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-03-04 17:27

"H.S." wrote:

> "Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Synes bare ikke noget af de 4 omhandler det jeg forespørger på ?

Du spørger altså også kun om mindstekravsbekendtgørelsen.

Du forklarer intet nærmere i dit oprindelige indlæg.

> hmmm jeg havde forstået det sådan at mindstekravsbekendtgørelse var én
> samling af krav til regnskabet ?

Aahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu jeg forstå.

Du søger efter noget i retning bogføringsloven. Den er her:
http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A19980100630-REGL

regnskabsloven kan også være til hjælp. Desværre er retsinfo.dk nede i
øjeblikket, ellers ville du også få et link den.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : H.S.

Dato : 24-03-04 09:57

> Aahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu jeg forstå.

My bad .... Beklager den kryptiske formulering

Fra : NVM

Dato : 23-03-04 15:59

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen linke til den ?

> Henrik
> Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
> http://www.hstrading.dk/

Den hedder ikke officielt mindstekravsbekendtgørelsen, men
"Bekendtgørelse om skattemæssige krav til regnskab, BEK nr 1068 af
17/12/1999"
http://147.29.40.90/_MAINRF_A571032256/722

Fra : H.S.

Dato : 24-03-04 09:58

"NVM" <nvm@pengemand.dk> skrev i en meddelelse
> Den hedder ikke officielt mindstekravsbekendtgørelsen, men
> "Bekendtgørelse om skattemæssige krav til regnskab, BEK nr 1068 af
> 17/12/1999"

Det havde jeg aldrig gættet

tak for linket.