Blinkrobot?
Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 08:45

Er der nogne der har prøvet denne?

http://www.lpas.dk/bilprodukter_sikkerhed_blinkrobot.htm

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-03-04 08:53

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message
news:c3opm2$6e2$1@dknews.tiscali.dk...
> Er der nogne der har prøvet denne?
>
> http://www.lpas.dk/bilprodukter_sikkerhed_blinkrobot.htm

Kan det så forhindre den meget udbredte tendens til at folk blinker NÅR de
har skiftet bane ?
Ellers en meget sjov dims.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 09:00

Christian B. Andresen wrote:
> Kan det så forhindre den meget udbredte tendens til at folk blinker
> NÅR de har skiftet bane ?

Næppe.. Mod dumhed kæmper vi vist alle forgæves.

> Ellers en meget sjov dims.

Jeg får en til test en af dagene. Så må vi se om det er noget værd.

Fra : Mathias

Dato : 23-03-04 09:46

John Sahl wrote:

> Jeg får en til test en af dagene. Så må vi se om det er noget værd.

Uden at vide det store om elektronik, ville jeg mene at man sagtens kunne
lave sådan en fætter selv?

-Mathias

Fra : Max

Dato : 23-03-04 10:10

> Uden at vide det store om elektronik, ville jeg mene at man sagtens kunne
> lave sådan en fætter selv?

Ja men hvilken mekanik vil du bruge til aktivering?(den skal jo da være mere
følsom end de normale tænder der bruges...?

/Max

Fra : Mathias

Dato : 23-03-04 10:22

Max wrote:

> Ja men hvilken mekanik vil du bruge til aktivering?(den skal jo da
> være mere følsom end de normale tænder der bruges...?

Kunne man ikke blot lave en elektronisk "forsinker" der opretholder
spændingen 3 sek. ?

-Mathias

Fra : Max

Dato : 23-03-04 10:26

> Kunne man ikke blot lave en elektronisk "forsinker" der opretholder
> spændingen 3 sek. ?

Jo selvfølgelig... det er vidst stadig tidligt ?

/Max

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 25-03-04 08:33

Mathias wrote:

> Uden at vide det store om elektronik, ville jeg mene at man sagtens kunne
> lave sådan en fætter selv?

Kan man sagtens gøre .. det er jo desuden std. i flere nye biler .. i
hvert fald Audi.

/Jan

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-03-04 08:56

John Sahl wrote:
> Er der nogne der har prøvet denne?
>
> http://www.lpas.dk/bilprodukter_sikkerhed_blinkrobot.htm

Næ, men ikke noget jeg gad spilde mine penge på..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 09:05

Morten Fruergaard wrote:
> Næ, men ikke noget jeg gad spilde mine penge på..

Gør jeg nu heller ikke

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 09:07

John Sahl wrote:

> Gør jeg nu heller ikke

Jeg vil dog sige at der er væsentlig forskel på at køre på
jyske motorveje med knap så mange biler på, som at køre
på motorvejene ved København, for man får godt nok brugt
blinklyset nogen gange på en tur her ovre på øen.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-03-04 09:19

Hej!

John Sahl wrote:

> [...]
> på motorvejene ved København, for man får godt nok brugt
> blinklyset nogen gange på en tur her ovre på øen.

Enig! Min blinklysarm er blevet slidt op(!)

(Den slår f.eks. ikke fra efter højresving)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-03-04 09:21

On Tue, 23 Mar 2004 08:45:22 +0100, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Er der nogne der har prøvet denne?
>
>http://www.lpas.dk/bilprodukter_sikkerhed_blinkrobot.htm

ROFL. Jeg skulle liige chekke datoen engang.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-03-04 21:50

> ROFL. Jeg skulle liige chekke datoen engang.

Nej den er go nok, men til dag tid er denne nok beregnet:

http://www.lpas.dk/bilprodukter_komfort_click.htm

MVH Niels

Fra : Mikael L

Dato : 24-03-04 22:04

> ROFL. Jeg skulle liige chekke datoen engang.

Det er jo bare en dims der gør det som en del nye biler gør allerede.
Mercedes har vist nok haft det i nogle år. BMW og Audi har det også på de
større modeller.
Det er ganske behageligt at køre med, men det var nok ikke noget jeg ville
kaste mine penge efter.

Mikael

Fra : p.jarnbak

Dato : 23-03-04 09:35

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> wrote in message
> Er der nogne der har prøvet denne?
>
> http://www.lpas.dk/bilprodukter_sikkerhed_blinkrobot.htm

Har prøvet det i en ny vw polo hvor det er standart.Et vip giver
tre blink.
Hej Palle.

Fra : Mathias

Dato : 23-03-04 09:44

p.jarnbak wrote:
> Har prøvet det i en ny vw polo hvor det er standart.Et vip giver
> tre blink.
> Hej Palle.

Det fås vist i de fleste nyerer tyske biler...

-Mathias

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 09:58

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Det fås vist i de fleste nyerer tyske biler...

Åh gud - er det sådan een - der var en i den vectra vi lejede sidste sommer
i Irland - mage til crap skal man lede længe efter. Hverken jeg eller den
anden chauffør blev fortrolige med den på en uge..

vh
Torben

Fra : hanzen

Dato : 23-03-04 10:16

> [...]
> i Irland - mage til crap skal man lede længe efter. Hverken jeg eller den
> anden chauffør blev fortrolige med den på en uge..

Når man løber panden mod en mur og der lyder en hul lyd behøver det jo ikke
være muren der er noget galt med.
--
hilzen
hanzen

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 12:33

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message

> sommer
>
> Når man løber panden mod en mur og der lyder en hul lyd behøver det jo
ikke
> være muren der er noget galt med.

Ska' han være fræk! Så'n en poptøs der bruger "z" i stedet for "s".

Fra : hanzen

Dato : 23-03-04 12:38

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message

> den

> ikke
>
> Ska' han være fræk!

Nåååh, man følte sig ramt.

>Så'n en poptøs der bruger "z" i stedet for "s".

Det var jeg sgu nødt til. Der er en anden der underskriver sig med "Hansen".
Vi er åbenbart 2 med samme efternavn.

--
hilzen
hanzen

Rygning forkorter cigaretterne.

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 13:11

> Nåååh, man følte sig ramt.

Næh - jeg banker ikke hovedet mod mure.

> Det var jeg sgu nødt til. Der er en anden der underskriver sig med
"Hansen".
> Vi er åbenbart 2 med samme efternavn.

Mærkeligt. Er det noget familie måske?

vh
Torben

Fra : hanzen

Dato : 23-03-04 13:42

> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
>
> Næh - jeg banker ikke hovedet mod mure.

> "Hansen".
>
> Mærkeligt. Er det noget familie måske?

Det er udelukket. Jeg er enebarn.
--
hilzen
hanzen

"Jeg gør mig meget umage for at være morsom" sagde klovnen.
"Og så griner de bare"

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-03-04 14:10

hanzen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er udelukket. Jeg er enebarn.

Havde engang en lærer i filosofi der understregede at han hed Olsén
(Olseen). Aner ikke hvad man skal mene om det.

--
Roberto Saldo

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-03-04 14:23

> Havde engang en lærer i filosofi der understregede at han hed Olsén
> (Olseen). Aner ikke hvad man skal mene om det.

At han ikke hed Hanzén :)

Per

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-04 14:48

> Det er udelukket. Jeg er enebarn.

Det forklarer en del.

vh
Torben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-03-04 19:04

Torben Scheel wrote:

> Mærkeligt. Er det noget familie måske?

Ja ja, herinde er vi eeen stor familie

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 23-03-04 14:05

p.jarnbak wrote:
> Har prøvet det i en ny vw polo hvor det er standart.Et vip giver
> tre blink.

Ja, det har jeg også prøvet. Jeg synes nu at det var meget praktisk. Hvis
man fortryder kan man vel afbryde ved at give blinkerarmen et vip den anden
vej.
Men ved du om man kan aktivere sådan noget i Golf IV softwaren? Så vidt jeg
husker kører du også Golf...

MVH Martin

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 23-03-04 23:24

"Martin Sand." <my@privacy.net> wrote in message

> Ja, det har jeg også prøvet. Jeg synes nu at det var meget praktisk. Hvis
> man fortryder kan man vel afbryde ved at give blinkerarmen et vip den
anden
> vej.

Nej - så blinker den tre gange til den anden side....

--
Morten Hansen
Virtual Aviation - www.ivao.org

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-03-04 19:01

John Sahl wrote:
> Er der nogne der har prøvet denne?

Jeg har ikke, og tror heller ikke at jeg vil

PS. Hvornår skal du have nogle DK plader på den pæne grå Fiat du har
holdende ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 19:13

Per Beer Hansen wrote:
> Jeg har ikke, og tror heller ikke at jeg vil

Jeg får en gratis, så jeg prøver den jo nok lige

> PS. Hvornår skal du have nogle DK plader på den pæne grå Fiat du har
> holdende ?

Det varer lige lidt endnu, skal lige spare sammen til afgiften..

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-03-04 19:12

John Sahl wrote:

> Det varer lige lidt endnu, skal lige spare sammen til afgiften..

Uha var den så dyr i afgift ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-04 20:34

Per Beer Hansen wrote:
> Uha var den så dyr i afgift ?

Nej, men selv 500,- er rigeligt når man står overfor at skulle
flytte og stadig leder efter nyt job