K: Alufælge til Mondeo '94
Fra : KickAssCowboy

Dato : 22-03-04 23:50

Hvis alt går efter planen får jeg lidt penge på lommen i løbet af ugen og så
skal jeg ha' fat i nogle alufælge til Mondeo'en fra '94. Er der nogen der
ligger inde med nogen i prisklassen 1500-2500kr m. dæk? Det skal være i
Jylland.

--
Med Venlig Hilsen
Lars Zangenberg Kristensen

Fra : John Sahl

Dato : 22-03-04 23:56

KickAssCowboy wrote:
> [...]
> ugen og så skal jeg ha' fat i nogle alufælge til Mondeo'en fra '94.
> Er der nogen der ligger inde med nogen i prisklassen 1500-2500kr m.

Du har nok mere held i markedsgruppen..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Brian

Dato : 23-03-04 07:16

Hejsa

KickAssCowboy skrev:
> Hvis alt går efter planen får jeg lidt penge på lommen i løbet af
> ugen og så skal jeg ha' fat i nogle alufælge til Mondeo'en fra '94.

Du håber også på at få penge tilbage i skat ?

/Brian

Fra : KickAssCowboy

Dato : 23-03-04 09:17

"Brian" <Nejtak@til.spam> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Du håber også på at få penge tilbage i skat ?

Hehehe også det