Hjælp til ID af nummer
Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-03-04 23:34

Hej.
Jeg har fundet en lille del af et nummer, som jeg går ud fra er med
Offspring, men jeg kan ikke komme på titlen.
Hvis der er nogle, der kan hjælpe, så ligger brudstykket her:
http://sbndk.users.whitehat.dk/Unkown%20Artist.mp2 (815 kb).
På forhånd tak.

Søren

Fra : Ralph

Dato : 23-03-04 00:00

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:405f69e1$0$309$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Offspring, men jeg kan ikke komme på titlen.
> Hvis der er nogle, der kan hjælpe, så ligger brudstykket her:

Jeg synes det lyder mere som Wierd Al Jancowich........ Bare et bud?

--
venligst
Ralph

Fra : Thomas

Dato : 23-03-04 00:11

> Jeg synes det lyder mere som Wierd Al Jancowich........ Bare et bud?
>
> --
> venligst
> Ralph

Jeg syntes nu det er ret tydeligt at høre at det er Offspring. Jeg har alt
med
Weird Al, og dette er ikke en af hans sange. Stemmen lyder heller ikke ret
meget som Weird Al's. Det er helt tydeligt offspring's forsanger der synger
der...
Jeg kan dog ikke hjælpe med titel på sangen...

Mvh. Thomas

Fra : Christian Muus

Dato : 23-03-04 08:25

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Offspring, men jeg kan ikke komme på titlen.
> Hvis der er nogle, der kan hjælpe, så ligger brudstykket her:

Ja, det lød helt klart som dem...jeg prøvede lige at identificere noget af
teksten og lavede så en googlesøgning:

"offspring lyrics "like to say" "

og kom bl.a. frem til

http://www.lyricsdepot.com/the-offspring/the-meaning-of-life.html

vh Christian

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-03-04 14:01

Christian Muus wrote:

> Ja, det lød helt klart som dem...jeg prøvede lige at identificere
> noget af teksten og lavede så en googlesøgning:

> [...]

Det var jo lige præcis den :) Mange tak til alle for hjælpen.

Søren