3Dmark 2003.
Fra : Vega

Dato : 22-03-04 23:13

Hej gruppe.

Jeg får 5048 med følgende system.

AMD XP2700+
Soltek SL-75FRV bundkort
HIS Radeon 9800 PRO 128 mb ram
512 mb DDR PC2700 ram
Driver Catalyst 4.3

Er det okay med det system, umiddelbart synes jeg der mangler 1000 points i
forhold til hvad andre får. Hvad siger I?

Mvh. Vega.

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-03-04 08:55

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det okay med det system, umiddelbart synes jeg der mangler 1000 points
> forhold til hvad andre får. Hvad siger I?

Er det med "default settings" eller har du ændret på noget i 3D mark ?

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-03-04 09:21

"Kim Larsen" <Nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Nu har jeg lige kørt en 3Dmark på min maskine, og intet er overclocket eller
ændret i 3Dmark (1024x768 o.s.v) og jeg får 4967

P4 2.8
Abit IC7-MAX3 bundkort
Tyan G9700 Pro grafikkort
1 Gb Kinston 3200 DDR RAM
sidste nye driver til grafikkort

Så dit er vel ok, eller også er der noget der halter hos mig.

Kim Larsen

Fra : Vega

Dato : 23-03-04 16:01

> [...]
> 1 Gb Kinston 3200 DDR RAM
> sidste nye driver til grafikkort
>
> Så dit er vel ok, eller også er der noget der halter hos mig.

Hej Kim.

Efter at jeg har fået min AGP port sat rigtig op, får jeg nu 5346 med intet
overclocket eller ændret i 3Dmark 1024x768.
Det må være godt nok eller?
Dit grafikkort er vel lidt langsommere end mit?

Mvh. Vega.

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-03-04 19:07

> [...]
> overclocket eller ændret i 3Dmark 1024x768.
> Det må være godt nok eller?
> Dit grafikkort er vel lidt langsommere end mit?

Mit er et Tyan G9700 Pro, så det er knap så hurtigt som dit

Kim Larsen

Fra : IG [7100]

Dato : 29-03-04 22:52

Nu i lige snakker om det her testprog. Jeg kan dælme ikke score noget der
ligner fornuftige karakterer. Kan i spil-gruppen se at folk kan køre farcry
bedre end jeg, endda med mindre putere....giver mig snart grå hår.

Mit system:

AMD Barton 2500@3200+
1Gb PC2700 RAM
Gf Ti4200 af prøvet med flere forskellige drivere (v. 52-56)
Rigelig HD kører UDMA 5

Aligevel scorer jeg ikke mre end ca. 1500-1600 (Når jeg har tweaket
grafikkortet max)

Nogen gode ideer?