2,5 mb over mail
Fra : gnaffe

Dato : 27-04-01 08:20

nogen der kender et sted hvor jeg kan oprette en gratis mail addresse hvor jeg kan sende/modtage mails på minimum 2,5 mb"

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-01 13:52

Fri, 27 Apr 2001 07:20:26 GMT, skrev "gnaffe" <gnaffe.news@kandu.dk>:

>nogen der kender et sted hvor jeg kan oprette en gratis mail addresse hvor jeg kan sende/modtage mails på minimum 2,5 mb"

Det ville være bedre at finde noget serverplads, til at lægge filerne
op på og så lade modtageren downloade det derfra.

Bl.a. fordi når man poster filer med e-mail, så bliver de ca. 1/3
større.

Den hjemmesideplads, som følger med et gratis internetabonnement kan
fint bruges til det.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-04-01 03:29

> [...]
> større.
>
> Den hjemmesideplads, som følger med et gratis internetabonnement kan

Han har ret, men du mangler jo stadigt et svar.

Jeg har brugt www.mailandnews.com før , de tillader op til 10mb.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-04-01 08:33

"Christian 'CeeJay' Jensen" skrev

> Jeg har brugt www.mailandnews.com før , de tillader op til 10mb.

Det gør www.gmx.dk også (man kan desværre ikke anvende .dk endel-
sen endnu og sitet er ikke på dansk endnu).

Med venlig hilsen

Peder