TGB
Fra : Lars K.

Dato : 22-03-04 22:12

er der nogen der ved hvor man kan få reservedele til sådan en, jeg er ved at
reperer den for en kammerat men kan ikke skaffe dele til den, og
forhandleren vil ikke sælge dem, men vil selfølgelig godt selv lave den,
godt det ikke er der man har købt sin egen, nå men gode råd ønskes.

ps det er en 45

Fra : Bo Andersen

Dato : 24-03-04 12:07

Hej Lars,

Jeg tror ikke så meget at det er et problem med at forhandleren ikke vil
sælge reservedele, problemet er nok nærmere at der kun findes omkring 20 stk
at TGB'erne i Danmark og den person som var/er importør er totalt sindsyg
med sine reservedelspriser og slet ikke har ret meget tilbage så det han har
koster alt sammen mere end en millionmilliard.

Lad mig lige vide hvad du mangler, da jeg har en mulighed for at skaffe
nogle ting til TGB.

Bo

Fra : Lars K.

Dato : 25-03-04 16:33

det er simmringene til krumtappen der er færdige, og de har nogle specielle
mål til TGB'en + der skal nyt gaskabel på.

Det vil da være lækkert hvis du kan skaffe dele til den, du vil vel ikke ud
med hvor du kan få dem?

Fra : Bo Andersen

Dato : 25-03-04 21:56

Jo, det vil jeg såmænd godt, jeg købte selv en del reservedele til min egen
da den lokale biks lukkede og det irriterer ham der havde importen en god
del.

jeg kigger efter og vender tilbage med om jeg har dem eller ej

Fra : Bo Andersen

Dato : 29-03-04 15:51

Hej Lars,

Desværre har jeg hverken simmerringe eller gaskabel så der er du nok nødt
til at lede lidt længere.

Med venlig hilsen Bo

Fra : Lars K.

Dato : 29-03-04 15:58

Ok, men tak afligevel, men det er da også for dårligt at en forhandler ikke
vil sælge reservedele, men kun skumme fløden, så en ting er sikkert hvad den
foretning angår, så vil jeg aldrig anbefale at handle ved Viggo Thomasen i
Randers.

Fra : Bo Andersen

Dato : 30-03-04 21:39

Ja, ingen tak.

Jeg kan ikke huske hvem pokker det var som havde importen fra starten af,
men jeg fik navn og telefonnummer her på gruppen.

Problemet var at da jeg ringede til idioten så kostede det hele en
millionmilliard og han var samtidig skide uforskammet, så det "venskab" blev
der aldrig rigtigt noget ud af.
Da den lokale cykelbiks så lukkede købte jeg mere eller mindre hvad han
havde tilbage, både brugt og nyt, der var ikke ret meget nyt tilbage men du
er velkommen til at kontakte mig hvis du skal bruge et eller andet, jeg har
faktisk en hel knallert i brugte dele dog med en defekt motor. (mangler cyl,
stempel og lidt andre småting)

Hvis alt andet går galt så er jeg nok i stand til at fiske de simmerringe ud
som sidder i den motor som jeg har stående, men prøv først og se om du ikke
kan få nogle nye det er dog det bedste.

Held og lykke med "projektet"

Fra : Lars K.

Dato : 31-03-04 16:23

Jeg takker for hjælpen,det var det samme her, det var noget med at det
skulle hjem fra sverige, men det koster da heller ikke en bondegård at sende
derfra, det er da også utroligt at de er så uforskammede, det er jo ikke et
sted man går hen og køber scooter en anden gang, nu er jeg da så heldig at
jeg selv har en peugeot og der er ingen problemer med at få reservedele til
den, og det er da efter min mening en del af den service man kan forlange,
men jeg syntes at det er lidt kedeligt for min kammerat da hans ikke har
gået ret mange kilometer.

Takker for den henvendelser der har været.

Fra : Brian A.

Dato : 29-03-04 16:59

"Lars K." <hellak@lars.dk> skrev i en meddelelse
> det er simmringene til krumtappen der er færdige, og de har nogle
specielle
> mål til TGB'en + der skal nyt gaskabel på.

Gaskabel skal vel næppe være til en TGB, andet kan sikkert bruges.
Kom med målene på simmeringene, så kan det være nogen kender til en anden
motor med samme størrelse...

Fra : Lars K.

Dato : 30-03-04 20:16

Det med gaskablet kan sagtens fikses, men med pakdåserne kan det ikke det er
undersøgt ved stort set alle de venlige forhandlere, og der er ikke andre
der passer, men der er da flere forhandlere der har forsøgt at få dem fra
importøren, men de kan ikke få lov til at købe et sæt eller 2, så derfor vil
andre selvfølgelig ikke bestille dem hjem, for hvad skal de med 100 sæt.