MS Office X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 22-03-04 21:40

Jeg har klaget min nød over at modtage filer fra min "boss" som jeg ikke
kan åbne og redigere. I dag fik jeg lige en fil med program for årets
sommerskole hvor han ønsker at jeg lige smasker lidt billeder på og det
er altså ikke så let uden at have word selv.derfor har jeg i dag fået en
bevilling til at indkøbe en office pakke til vores ungdomsskole. Men
hvordan er det lige, er der ikke noget om at pakken er kommet i en spec
ver. til skoler ?
Nogen som har erfaring med indkøb af disse pakker, priser og hvor man
kan få dem ???
--
See yea.....
Henry Lerche Madsen

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 24-03-04 16:01

Henry Lerche Madsen wrote:

> Men hvordan er det lige, er der ikke noget om at pakken er kommet i en spec
> ver. til skoler ? Nogen som har erfaring med indkøb af disse pakker, priser
> og hvor man kan få dem ???

Tjek Apple Store Education

/Ulrich

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 24-03-04 17:22

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> [...]
> ver. til skoler ?
> Nogen som har erfaring med indkøb af disse pakker, priser og hvor man

Det eneste specielle er at der på pakken står academic, ellers er det en
fuld officepakke til en fornuftig pris.
Du får den hos din sædvanlige softwarepusher, f.eks Office Line eller
Fona, eller hvor du ellers finder mac-varer. I flg officelines prisliste
er prisen 1499 kr. (mod den fulde pris på 4374 ). Spørg efter "academic"
versionen.

mvh.
Kaj.

--