Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hjælp til Radeon 9800 PRO fra HIS.
Fra : Vega

Dato : 22-03-04 21:25

Hej.

Hvor slår jeg 8x AGP til henne og tjekker at dette er sat til?
Jeg har også problemer med tv-out, i det at jeg ikke kan få skærmen til at
passe på fjernsynet. Jeg skal køre rundt med musen få at kunne se hele
skærmen.

PS. Jeg var før Nvidia ejer.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 22-03-04 21:29

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har også problemer med tv-out, i det at jeg ikke kan få skærmen til at
> passe på fjernsynet. Jeg skal køre rundt med musen få at kunne se hele

Glemte lige at spørger om hvordan den til at styrre blæser hastigheden skal
stå for at den kører hurtigst.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 22-03-04 23:57

> [...]
> Jeg har også problemer med tv-out, i det at jeg ikke kan få skærmen til at
> passe på fjernsynet. Jeg skal køre rundt med musen få at kunne se hele

Den med AGP'en er løst, nu er det bare Tv-out'en.

Mvh. Vega.

Fra : Jens Gregersen

Dato : 23-03-04 01:33

> Den med AGP'en er løst, nu er det bare Tv-out'en.

Så er det god skik at skrive hvad du gjorde for at løse fejlen. Så kan andre
jo bruge det.

Mht. tv-out - skal du ikke bare have sat den rigtige opløsning? Eller også
skal du uddybe det lidt mere. Altså kører du clone eller udvider du
skrivebordet (eller bruger du en helt anden løsning)?

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Vega

Dato : 23-03-04 15:58

"Jens Gregersen" <jens_gregersenELEFANT@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det god skik at skrive hvad du gjorde for at løse fejlen. Så kan
andre
> jo bruge det.

Okay sorry.
Jeg installerede bare Via4InOne driver til mit bundkort.

> Mht. tv-out - skal du ikke bare have sat den rigtige opløsning? Eller også
> skal du uddybe det lidt mere. Altså kører du clone eller udvider du
> skrivebordet (eller bruger du en helt anden løsning)?

Jeg vil gerne have det sådan at når billedet er på TV'et, så er der ikke
noget billed på pc skærmen og omvendt. Når jeg skifter til TV'et, er
billedet for stort, altså jeg skal køre rundt med musen for at se hele
skærmen.
Da jeg havde Nvidia kunne jeg bare skifte til tv-out og så passede det med
tv skærmen.

Mvh. Vega.

Fra : Rune

Dato : 30-03-04 00:26

Jeg er også lige skiftet til Radeon og havde samme problem med min TV-out.
Jeg løste det ved at sætte opløsningen ned på min primære skærm til 1024 x
768 og så derefter vælge mit fjernsyn. Af en eller anden grund er det ikke
nok at man vælger opløsningen på tv-out til at være 1024 x 768 eller
derunder, man skal også vælge det på ens normale skærm.

Mvh. Rune