Udlejning af biler i nordtyskland
Fra : 8722

Dato : 22-03-04 19:40

Hej

er der nogen der kunne hjælpe mig??

Jeg har brug for nogle adr. hvor jeg kan leje en bil.......firmaet som
udlejer bilen skal ligge imellem Flensburg og Hamburg.

PÅ FORHÅND TAK

BJ

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-03-04 19:42

> Jeg har brug for nogle adr. hvor jeg kan leje en bil.......firmaet som
> udlejer bilen skal ligge imellem Flensburg og Hamburg.

Der ligger en lille Hertz i Flensborg - den er helt vildt lille, og derfor
skal de helst have din reservation i forvejen, så de har din bil hjemme.

Jeg tror, de har 15 biler ude bagved - man kan skaffe alverdens ting.

--
/Jan W Nielsen

Fra : 8722

Dato : 23-03-04 15:04

Hej og Tak skal i have.....har i en www. adr. på Hertz i flensburg

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 22-03-04 20:15

"8722" <h8722@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for nogle adr. hvor jeg kan leje en bil.......firmaet som
> udlejer bilen skal ligge imellem Flensburg og Hamburg.

Som Jan skriver, findes der en lille Hertz i Flensburg. Jeg brugte dem
sidste år - ingen problemer der. I år har jeg valgt http://www.e-sixt.de/,
da de samlet er noget billigere...

Mvh
Mandal

Fra : Martin Sand.

Dato : 23-03-04 14:25

8722 wrote:
> er der nogen der kunne hjælpe mig??
> Jeg har brug for nogle adr. hvor jeg kan leje en bil.......firmaet som
> udlejer bilen skal ligge imellem Flensburg og Hamburg.

Jeg har tidligere lejet en Mercedes-Benz E240 aut. hos Europcar i Flensborg
(da jeg skulle til Berlin og fejre nytår).
God service og real nice bil! Man kan aflevere bilen efter lukketid på den
nærliggende BP tank. Hvis du kører derned i din egen bil, så kan den stå på
en aflåst gårdsplads - det kan man se at mange andre danskere benytter sig
af. Der er altid danske biler dernede.
http://www.europcar.de/

MVH Martin