Ny knallert!!?
Fra : Kenneth

Dato : 22-03-04 17:59

Vil købe en ny knallert 30 og har jo kigget på det store marked der er og
fundet nogen modeller som der er til og betale og som jeg syntes er flotte..
men er der nogen der varmt kan anbefale en af dem eller fraråde en eller
flere af dem?

Står i priotets fækkefølge:

1) Peugeot Speedfight WRC 206
http://www.peugeotscooter.dk/model_speedfight_wrc206.html

2) Aprilla SR50 LC Ditech /03
http://www.apriliashop.dk/product.asp?product=11&page=1

3) Gillera Runner
http://www.enghavemotor.dk/scooter30/runner-30.htm

4) Suzuki AY 50 WRK3

http://www.enghavemotor.dk/scooter30/ay50wrk3-30.htm

--
Kenneth

Ha en forsat lækker dag

Fra : GK

Dato : 22-03-04 18:25

Gilera Runner går du ikke fejl af ,,,, Aprillia er heller ikke noget dårlig
valg .. der er jo også det med prisen ,,, hvad skal du bruge den til
,,, skal du tøffe lidt rundt i byen i ny og næ ,,eller skal du køre på
arbejde/skole hverdag og mange km .. og man får som regel hvad man
betaler for
MVH GK

Fra : Kenneth

Dato : 22-03-04 19:05

Den vil primært blive brugt til kørsel hver dag og i alt slags vejr mellem
10 og 50 km dagligt.. regner med den skal gå en 60 km/t men det kan de vel
oz holde til.?

Kenneth

Ha en god dag

Fra : GK

Dato : 22-03-04 19:30

så ville jeg helt klart vælge -Runner .. .og de går lige en 60-75 skykker
når de lige bliver pillet lidt ved ... og efter min mening det bedste du kan
få inden for scooter ... men det er jo i sidste ende dig der skal vudere
hvad det skal være .. kik lidt i gruppen og se hvilke mærker der oftes er
vrøvl med .. det siger en hel del

Fra : Hekto

Dato : 23-03-04 00:14

In article <405f31ba$0$190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, GK@nospam-
post7.tele.dk says...
> kik lidt i gruppen og se hvilke mærker der oftes er
> vrøvl med .. det siger en hel del

.... eller dem der skamroser deres eget l***, for at få flere til at
hoppe pådem, så de ikke føler sig helt alene om at have kvajet sig!
(ikke lige dig jeg har i tankerne!)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Kenneth

Dato : 23-03-04 21:44

Hekto du ved jo lidt om det hele.. hvad mener du om den Peugeout wrc206 og
så Gillera runner?? for det nok en af de 2 det bliver..

Kenneth

Fra : Hekto

Dato : 23-03-04 21:59

In article <c3q7hi$2sgu$1@news.cybercity.dk>, 2cute@city.dk says...
> Hekto du ved jo lidt om det hele.. hvad mener du om den Peugeout wrc206 og
> så Gillera runner?? for det nok en af de 2 det bliver..

Jeg ved noget om Peugeot i 45-udgaven. Dog er motor o.s.v. det samme.
Rust er det værste problem på alle scootere.
Jeg kan på sin vis godt se de trækker; men vil umiddelbart sige at de
begge er for tunge til den hastighed. Jeg ville vælge noget lettere.

Hvis de begge to bliver passet ordentligt, vil jeg vove påstanden, at
de holder lige længe. Peugeot har før været billig med reservedel; men
efter det overgik til knallert-pusherne, ved jeg ikke om det holder
stik.

Så det må være smag og reservedelspriser der er afgørende for den ene
eller den anden.

Fra : Brian Haldborg

Dato : 03-04-04 18:35

Kan Befaler Aprilla SR50 LC Ditech /03 Tuono Har Den Selv

Den Køre Rigtig Godt Fik Den i 2003

Hilsen haldborg

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : mikkel paulsen

Dato : 05-04-04 01:06

"Kenneth" <2cute@city.dk> wrote in message news:<c3n61g$3i8$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> men er der nogen der varmt kan anbefale en af dem eller fraråde en eller

'
peugeot helt sikkert! måske en pgo af en art men jeg holder på peugeot