Andet multimedie
bentjuul 3670
lave en rundt kant
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 17:39

Hej

Jeg har et billede, med alm kan, men det jeg ønsker er at kan lave en rundt
kant, så den lige rundere hjørnerne.
Hvordan kan det gøre i photoshop
takker
N9

Fra : Mdj

Dato : 22-03-04 20:15

Hejsa, jeg har klasket en lille toturial sammen til dig, undskyld hvis den
er lidt uklar (jeg havde ikke så meget tid) men skriv endelig hvis du har
spørgsmål:
http://mdj.dk/hjorner/
Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 22:55

> [...]
> er lidt uklar (jeg havde ikke så meget tid) men skriv endelig hvis du har

Hej

Det kan ikke være bedre, og du skal ikke undkylde, jeg siger tusind tak og
er rigtig glad for din hjælp.
Men vender nok tilbage når der er problemer.

Mange hilsner
N9

Fra : Jørgen

Dato : 25-03-04 23:33

"Mdj" <mdj@mdjnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er lidt uklar (jeg havde ikke så meget tid) men skriv endelig hvis du har

Hej Morten
Hvordan har du lavet den flotte tutorial?
Hilsen
(spørge)Jørgen

Fra : Bach|DK|

Dato : 26-03-04 21:05

> Hvordan har du lavet den flotte tutorial?

Det er simpelt. Man tager bare et screenshot og indsætter det i fx.
PhotoShop. Så kan man skrive en guide til og sætte pile og forklaringer
på.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Mdj

Dato : 27-03-04 02:13

"Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> skrev i en meddelelse

> Det er simpelt. Man tager bare et screenshot og indsætter det i fx.
> PhotoShop. Så kan man skrive en guide til og sætte pile og forklaringer
> på.

Ja noget i den retning, jeg prøvede bare at tage et læs screenshots de
steder jeg mente der skulle være et forklarende billede, klaskede det hele
ind i dreamweaver og trykkede save, det kan sikkert gøres smartere, men det
fik da heldigvis budskabet frem :)

Mvh
Morten