Første udvidede selvangivelse.
Fra : H.S.

Dato : 22-03-04 09:02

Har nu fået denne, og skal udfylde første gang.

Har ydfyldt rubrik 112 - (underskud)
Der er ingen rente indtægter/udgifter, og jeg vil ikke benytte
virksomheds/kapital - ordning.

Skal der udfyldes mere (af den den der vedrører firmaet) ?
Skal jeg sende mit 2003 regnskab til T&S ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 09:50

H.S. wrote:
> [...]
> virksomheds/kapital - ordning.
>
> Skal der udfyldes mere (af den den der vedrører firmaet) ?
> Skal jeg sende mit 2003 regnskab til T&S ?

Ja. En skriftlig forklaring på, hvorfor der er underskud og hvornår der vil
blive overskud, kan du også lige så godt lægge med. Ellers kan du være
sikker på at blive bedt om en nærmere forklaring.

hilsen
Uffe

Fra : H.S.

Dato : 22-03-04 11:12

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive overskud, kan du også lige så godt lægge med. Ellers kan du være
> sikker på at blive bedt om en nærmere forklaring.

Jeg har tænkt mig at udfylde via nettet - udgør dette et problem ?
- Firmaet eksisterede knap 14 dage i 2003 - så det må vel være forklaring
nok på et underskud på knap 500 kr. ?

Men ud over de sædvanelige poster som vedr 'privaten' (firmaet er ikke
primære indkomst) så skal jeg KUN udfylde Over/Underskud ? (der er ingen
rente udgifter/indtægter, og jeg ønsker ikke at benytte kapital afk.
ordning)

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 13:35

H.S. wrote:
> Jeg har tænkt mig at udfylde via nettet - udgør dette et problem ?

Det kunne man ikke i 2002 (med den udvidede). Om det er muligt i år ved jeg
ikke (har ikke selv modtaget endnu). Men et underskrevet regnskab bliver i
alle fald lidt besværligt per e-mail og så kan man næsten lige så godt
aflevere det hele med posten.

> - Firmaet eksisterede knap 14 dage i 2003 - så det må vel være
> forklaring nok på et underskud på knap 500 kr. ?

Ja, sandsynligvis.

> Men ud over de sædvanelige poster som vedr 'privaten' (firmaet er ikke
> primære indkomst) så skal jeg KUN udfylde Over/Underskud ?

Ja.

Fra : H.S.

Dato : 22-03-04 14:01

Fra : H.S.

Dato : 22-03-04 14:04

> [...]
> ikke (har ikke selv modtaget endnu). Men et underskrevet regnskab bliver i
> alle fald lidt besværligt per e-mail og så kan man næsten lige så godt

Vil det sige at jeg skal sende regnskabet ind til T&S ? (hvordan ved man at
man skal det ? )
Er det bare det lokale skattekontor der skal have regnskabet sammen med
selvangivelsen ?

> Ja.

Det er jo ret nemt, ingen ben i det.
Og Summasummarum klarer årsregnskabet på 1/2 sekund - hvem siger udviddet
selvangivelse er svær ?

Er der andre ting som 'man' skal huske at gøre, i forbindelse med
selvangivelsen ? (ud over at sende denne ind), samt sende årsregnskab ind ?