Hoteller på Koh Samui
Fra : Samsara

Dato : 22-03-04 00:48

Hej'sa

Nogle venner og jeg er i gang med at planlægge en tur
til Thailand og "hovedferien" skal holdes på Koh Samui.

Vi har selvfølgelig været på nettet og kikke, men billeder
er jo taknemmelige og jeg vil derfor høre, om der er nogen,
som kender til følgende hoteller på Chaweng Beach:

Iyara Beach Hotel & Plaza
Samui New Star Resort
Baan Talay Resort
The Seascape Beach Resort
Chaweng Regent Beach Resort
Chaweng Resort

På forhånd tak
Samsara

Fra : Kasper Møller

Dato : 22-03-04 08:13

Samsara wrote:
> [...]
> er jo taknemmelige og jeg vil derfor høre, om der er nogen,
> som kender til følgende hoteller på Chaweng Beach:

Hej Samsara.

Jeg skal selv en tur til Samui i maj og har fundet frem til www.sawadee.com
via thaiguide.dk
Der er en masse hoteller, bungalows osv i alle prisklasser og med profiler
(dog nogen mere gennemførte end andre). Jeg har fået anbefalet af venner,
der allerede har rejst i Thailand, at det faktisk er bedst bare at booke
noget til de første par dage og så tage rundt kigge efter noget, når I er på
Samui. Hvis I skal derover i højsæsonen kan det måske godt være at det er
bedst at booke hjemmefra. Anyhooo... held og lykke med jagten.

mvh. Kasper

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-03-04 08:57

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> Samui. Hvis I skal derover i højsæsonen kan det måske godt være at det er
> bedst at booke hjemmefra. Anyhooo... held og lykke med jagten.

Enig, det er altid rarest at se det værelse man sal have før man betaler
Jeg har rejst i Thailand i begge højsæsoner, sidste gang henover Song Kran
(thai nytår), og alligevel var det ret nemt at finde værelser alle steder.
Men det er nok ikke et helt dårligt bud at booke et par nætter hjemmefra, da
det kan være lidt af en omvæltning at ankomme til Thailand. Det lykkes mig
som regel at indgå mindst en dårlig handel indenfor de første 12 timer jeg
er i landet

Keller

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 20:43

Hej

Vi boede i sommers på Samui New Star Resort (www.samuinewstar.com) og var
meget tilfredse. Vi boede i små hytter (godt nok i 3-4 række) og alt var
bare i orden. Der var egentlig overbooket da vi kom, men de hjalp os og gav
sågar ekstra rabat fordi vi måske skulle flytte rundt (hvilket vi ikke kom
til). Hotellets restaurant var også den bedste vi prøvede på øen, både
kvalitets- og prismæssigt - masseR af frisk fisk og skaldyr.

Beliggenheden er også optimal for det ligger i den stille ende af Chaweng
Beach uden alt for meget støj og larm. Man kan gå ned til byen (20-30 min.)
eller tage en vogn.

God tur!

Martin

---

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 24-03-04 22:52

Hej med Jer feriefolk

Jeg skal også til Thailand til sommer. Og bla. regner vi også med at tage en
periode på Koh Samui.
Så derfor vil jeg lige give mit besym med, med et udmærket link:
http://www.kohsamui.com/

Go' ferie
Carsten

Fra : Mogens Vester

Dato : 09-04-04 09:54

Boede på Baan Talay i feb.. Fint lille sted i den rolige sydlige ende af
Chaweng Road. Meget velplejet og med fin service. Overvejende danske,
svenske og norske gæster. Et Dansk rejsebureau (top-Tours) bruger stedet en
del.

Mogens

Fra : Samsara

Dato : 12-04-04 23:21

"Mogens Vester" <mvf@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Chaweng Road. Meget velplejet og med fin service. Overvejende danske,
> svenske og norske gæster. Et Dansk rejsebureau (top-Tours) bruger stedet

Tak for det - jeg vil kikke nærmere på det.

Venligst
Samsara