Ny A4
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-03-04 23:17

Læste i avisen til morgen, at Audi smider en ny A4 ud fra fabrikkerne fra
efteråret.
Er der nogle som har nogle spion-fotos af den nye A4, og evt. ved hvilke
optimeringer de går efter ifht til den der kom for 2 år siden ???

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : P. Blom

Dato : 21-03-04 23:48

> [...]
> Er der nogle som har nogle spion-fotos af den nye A4, og evt. ved hvilke
> optimeringer de går efter ifht til den der kom for 2 år siden ???

Jeg har set en st. car i den nye A4. Har en bekendt der er chefsælger hos
Porche, og han triller rundt i en. Udover nyt design, så yder deres 1,8T
motor nu 163 hk istedet.

Fik desværre ikke taget billeder af den.

/Patrick

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-03-04 23:50

> Jeg har set en st. car i den nye A4. Har en bekendt der er chefsælger hos
> Porche, og han triller rundt i en. Udover nyt design, så yder deres 1,8T
> motor nu 163 hk istedet.

Eller 190.

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=4683

--
/Jan W Nielsen

Fra : P. Blom

Dato : 22-03-04 00:25

> Eller 190.
>
> http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=4683
>
> --
> /Jan W Nielsen

Eller 163 :)

http://www.newcarnet.co.uk/NCN_18597_indepth.html

Lars' er blot mørkere grå og alt indfarvet. Den kan ses dagligt trille rundt
i Århus området...

/Patrick

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-03-04 00:41

> Eller 163 :)

Korrekt.

Jeg har i øvrigt mødt Lars engang - en ung knægt, ikke sandt..? (Er selv kun
et år eller to ældre)

Han ovarrakte mig nøglerne til test af en Cayenne Turbo i sin tid.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Patrick Blom

Dato : 22-03-04 23:39

> [...]
kun
> et år eller to ældre)
>
> Han ovarrakte mig nøglerne til test af en Cayenne Turbo i sin tid.

Lyder rigtigt... Lars Bjørnbak hedder han...

/Patrick

Fra : Deaster

Dato : 22-03-04 10:36

P. Blom wrote:

> Jeg har set en st. car i den nye A4. Har en bekendt der er chefsælger
> hos Porche, og han triller rundt i en. Udover nyt design, så yder
> deres 1,8T motor nu 163 hk istedet.

Hmm, 163 hk, har de da haft et godt stykke tid nu.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 17:16

> Jeg har set en st. car i den nye A4. Har en bekendt der er chefsælger hos
> Porche, og han triller rundt i en. Udover nyt design, så yder deres 1,8T
> motor nu 163 hk istedet.

Det har den så gjort i over et år nu :)

/Claus

Fra : Claus

Dato : 22-03-04 09:25

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Er der nogle som har nogle spion-fotos af den nye A4, og evt. ved hvilke
> optimeringer de går efter ifht til den der kom for 2 år siden ???

Jeg har læst at der er tale om en coupé, som vil minde lidt om den nye
cabriolet.
Det ville også være mærkeligt hvis Audi allerede skulle skifte deres A4 ud
efter to år.

Claus