Jawa reservedele
Fra : KubikH

Dato : 21-03-04 21:31

Hejsa
Har en Jawa med defekt CDI tænding.
Hvor får man stumper til sådan en henne.

Mvh
Niels

Fra : Knud Berggreen

Dato : 23-03-04 00:13

On Sun, 21 Mar 2004 21:30:45 +0100, "KubikH"
<kallehauge@email.dk> wrote:

>Hejsa
>Har en Jawa med defekt CDI tænding.
>Hvor får man stumper til sådan en henne.

Er en Jawa ikke en motorcykel?
Jeg tror at du kan få svar i dk.fritid.motorcykel

/Knud

Fra : KubikH

Dato : 23-03-04 16:23

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev:

> Er en Jawa ikke en motorcykel?
> Jeg tror at du kan få svar i dk.fritid.motorcykel
>
> /Knud

Hejsa
Nej dette er en knallert,
Der er importeret nogle af dem i midten af 80érne, som konkurrent til Puch
Maxi
Der er nogle i live endnu
Udemærket knallert, m. bla. elektronisk tænding, og en "generator" med 4
strømspoler.
Det er en knallert med 2 gear (automatisk)
Har snakket lidt med Ewald MCimport, men han vil ikke ud med sproget.
Der er helt sikkert nogen der har stumper liggende, det er bare med at finde
ud af hvor.
der er jo ikke mange der reklamerer med stumper til 15 - 20 år gl. Jawaer.
Mvh
Niels

Fra : Hekto

Dato : 23-03-04 16:43

In article <c3pkpr$28ve$1@news.cybercity.dk>, kallehauge@email.dk
says...
> Har snakket lidt med Ewald MCimport, men han vil ikke ud med sproget.
> Der er helt sikkert nogen der har stumper liggende, det er bare med at finde
> ud af hvor.

Hvad med Motorlageret -depotet -eller-hvad-de-nu-hedder(hed?)
på Gl. Kongevej?
De har haft Jawa og CZ.
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : KubikH

Dato : 23-03-04 22:00

"Hekto"
> says...
> Hvad med Motorlageret -depotet -eller-hvad-de-nu-hedder(hed?)
> [...]

Takker .... det vil jeg prøve af
Mvh
Niels