Bedste krigsflysimulator?
Fra : NUXX

Dato : 21-03-04 19:05

Hvad er den bedste krigsflysimulator for tiden? Er der evt. en hvor man kan
spille online mod andre?

/Mads

Fra : Peter C:\\>

Dato : 21-03-04 19:23

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er den bedste krigsflysimulator for tiden? Er der evt. en hvor man
kan
> spille online mod andre?

Et bud:

Lock On: Modern Air Combat fra Ubi Soft

.......men det skyldes muligvis min svagehed for A-10´eren

MVH Peter C:\

Fra : Gerner

Dato : 21-03-04 19:57

On Sun, 21 Mar 2004 19:23:00 +0100, "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Et bud:
>
> Lock On: Modern Air Combat fra Ubi Soft
>
>......men det skyldes muligvis min svagehed for A-10´eren

Hvorfor er der en flysimgruppe ?

--
Gerner
937WU/4403hrs

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-03-04 20:37

Gerner wrote:

> Hvorfor er der en flysimgruppe ?

For at du kan svælge dig i retfærdig harme når nogen nævner
flysimulatorer herinde.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Peter C:\\>

Dato : 21-03-04 21:15

> Hvorfor er der en flysimgruppe ?

Ja, det undrer også mig

MVH Peter C:\

Fra : Nic

Dato : 21-03-04 21:32

> Hvorfor er der en flysimgruppe ?
Hvorfor er der en Gerner

2 af livets store spørgsmål.

Fra : Gerner

Dato : 21-03-04 22:49

On Sun, 21 Mar 2004 21:31:53 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvorfor er der en Gerner
>

>2 af livets store spørgsmål.

Nej, der er kun 1 stort spørgsmål : Hvorfor er der fjolser som dig på usenet.

Sikkert for at holde grupperne fyldt med OT indlæg.

--
Gerner
937WU/4403hrs

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-03-04 23:34

> [...]
usenet.

> Sikkert for at holde grupperne fyldt med OT indlæg.

så ruller lavinen igen, ak ja

Kurt

Fra : Gerner

Dato : 22-03-04 00:52

On Sun, 21 Mar 2004 23:33:34 +0100, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>usenet.

>så ruller lavinen igen, ak ja
>
>Kurt

Fjolserne vil nok takke for dit bidrag til endnu et OT indlæg.

--
Gerner
937WU/4403hrs

Fra : Nic

Dato : 22-03-04 07:23

> Fjolserne vil nok takke for dit bidrag til endnu et OT indlæg.

Og dit fra før :)

Fra : Gerner

Dato : 22-03-04 13:20

On Mon, 22 Mar 2004 07:22:40 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Og dit fra før :)

Og dit nu, og mit nu og......................, så gruppen bliver selvforsynet
med OT indlæg.
Godt gået til følgende indlæg "Hvorfor er der en flysimgruppe ?
", som tilkendegivelse på at tråden er OT i denne gruppe.

Fjolser som dig er naturligvis ikke enig.
Eller den betingede refleks er sat i sving hos jer som sædvanligt.

--
Gerner
940WU/4416hrs

Fra : webhiker

Dato : 05-06-04 18:30

Gerner <nospamadresse@postkasse.org> wrote in

> [...]
>
> Fjolser som dig er naturligvis ikke enig.
> Eller den betingede refleks er sat i sving hos jer som sædvanligt.

Hvad var det nu vi kom fra. !! ))))
Det er sku' pudsigt som emnet pludselig drejer over. !

Webhiker.....

Fra : Nic

Dato : 05-06-04 19:34

> Fjolser som dig er naturligvis ikke enig.
> Eller den betingede refleks er sat i sving hos jer som sædvanligt.

Aldrig har manden overvejet om det er HAM den er helt gal med....................

Fra : Gerner

Dato : 05-06-04 20:19

On Sat, 5 Jun 2004 20:33:46 +0200, "Nic" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Aldrig har manden overvejet om det er HAM den er helt gal med....................

DU har aldrig fattet hvor indlæg passer ind henne.
troll

--
Gerner
1298WU/6181hrs

Fra : Nic

Dato : 22-03-04 07:22

> Nej, der er kun 1 stort spørgsmål : Hvorfor er der fjolser som dig
på usenet.

Den lader vi stå et øjeblik :)

Fra : Gerner

Dato : 22-03-04 13:23

On Mon, 22 Mar 2004 07:22:17 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>på usenet.
>
>Den lader vi stå et øjeblik :)

Lav du bare en plaket du kan hænge over computeren, som en påmindelse.

--
Gerner
940WU/4416hrs

Fra : preben nielsen

Dato : 22-03-04 10:23

"Gerner" <nospamadresse@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Nej, der er kun 1 stort spørgsmål : Hvorfor er der fjolser som
dig på usenet.

> Sikkert for at holde grupperne fyldt med OT indlæg.

Dem er du ikke god til......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : MKH1

Dato : 24-03-04 12:27

"Gerner" :
> Nej, der er kun 1 stort spørgsmål : Hvorfor er der fjolser som dig på
usenet.

> Sikkert for at holde grupperne fyldt med OT indlæg.

Har du glemt at tage dine piller Gerner?

Martin.

Fra : Gerner

Dato : 24-03-04 15:33

On Wed, 24 Mar 2004 12:26:52 +0100, "MKH1" <mkhenrichsen_@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" :
>usenet.

>Har du glemt at tage dine piller Gerner?
>

>Martin.

Du tager fejl af dine egne behov og andres.

--
Gerner
948WU/4453hrs

Fra : MKH1

Dato : 24-03-04 16:20

"Gerner" :

> Du tager fejl af dine egne behov og andres.
>
> --
> Gerner
> 948WU/4453hrs

Martin.

Fra : webhiker

Dato : 05-06-04 18:36

> Du tager fejl af dine egne behov og andres.
>
> --
> Gerner
> 948WU/4453hrs

Hvad skal vi med en voldsom fly-sim , når Gerner skyder med skarpt. !! 8)
Han er sku' godt nok det mest hysteriske - og ikke kun på denne gruppe. !
Utroligt. ! Brug dog internettet til andet en at snuse rundt på
nyhederne og gøre dig selv til grin - få dig f.eks en anden hobby hvis du
ikke kan håndtere lidt fis og ballade på grupperne.
Behold nu bare dit navn , hvis du ændre det til noget andet , ja så spore
vi det hurtigt. ! ))))) Webhiker.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-06-04 19:31

Ja og du burde kigge på hvor gamle de indlæg er du svarer på, osse selvom du
angriber Gerner !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Gerner

Dato : 05-06-04 20:24

On 05 Jun 2004 17:36:27 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>ikke kan håndtere lidt fis og ballade på grupperne.
>Behold nu bare dit navn , hvis du ændre det til noget andet , ja så spore

2 månder i gitterly har ikke forbedret dig.
Tag og stjæl lidt mindre, så du ikke kommer derind igen.

--
Gerner
1298WU/6181hrs