Hjælp til køb af Peugeot 406, 2,2 TS4 fra ~
Fra : Michael Døj

Dato : 21-03-04 19:03

Hej i gruppen!

Jeg er klar til at købe ovenstående køretøj.
Bilen står hos Globus Biler i Silkeborg, og
kan ses her; http://tinyurl.com/2xg84.

Baseret på mit (ikke omfattende) kendskab
til Peugeot, mener jeg, at prisen er OK, når
kan tager udstyr, årgang m.m. i betragtning.

Hvad er jeres mening om det?

Jeg har også forhørt mig blandt de af mine
kollegaer og familiemedlemmer, der kører
406 - Ingen af dem har noget dårligt at sige
om bilen, dog har ingen af dem har erfaring
med den specifikke model

Derfor vil jeg meget gerne høre om jeres
erfaringer/viden om den specifikke model.

Hvis nogen af jer har links til tests eller
specifikationer til den specifikke model vil
jeg også blive meget taknemmelig.

På forhånd mange tak for hjælpen!
--
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj, Esbjerg

*****
Slet de store bogstaver i min emailadresse.
Delete the capital letters in my email address.
*****

Fra : P. Blom

Dato : 21-03-04 21:18

> Jeg er klar til at købe ovenstående køretøj.
> Bilen står hos Globus Biler i Silkeborg, og
> kan ses her; http://tinyurl.com/2xg84.

Bilen ved jeg egentlig ikke noget om (andet end jeg synes den er fed!), men
forhandleren har jeg kun hørt positive ting om. De har god service, og har
været meget imødekommende de gange jeg har været der og kigge på bil.
Umiddelbart virker de også som om de er til at handle med.

Held og lykke med jagten, og et forhånds-tillykke med hvad bil det nu
bliver!

/Patrick

Fra : Michael Døj

Dato : 21-03-04 23:04

> [...]
> Umiddelbart virker de også som om de er til at handle med.
>
> Held og lykke med jagten, og et forhånds-tillykke med hvad bil det nu

Hej Patrick, tak for info.
Det er altid godt at vide lidt om sælgeren :)

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-03-04 05:55

"Michael Døj" <doejREMOVETHIS@esenet.dk> skrev i en meddelelse
<snip>
> [...]
> med den specifikke model
>
> Derfor vil jeg meget gerne høre om jeres
> erfaringer/viden om den specifikke model.

En af mine kolleger har en TS4 årg. 2002, som de har meget bøvl med. Det er
mest den elektriske del såsom klimaanlæg og blæser, der ikke fungerer
tilfredsstillende.
Nu er vores lokale Peugeot-værksted heller ikke voldsomt effektivt, hvilket
jeg kan se, da min arbejdsplads næsten kun har Peugeot som firmabil.

Se iøvrigt også med erfaringerne på
http://www.mandagsbil.dk/asp/oversigt/oversigt_modeller.asp?BilmodelId=206.
Her er man heller ikke for godt tilfreds med TS4'eren.
--
Mvh.
Lars Frandsen