Rengøring med mælk
Fra : Søren Christensen

Dato : 21-03-04 18:26

Hej

Så lige et program på Tyske Sat1.
Det testede rengøringsmidler. Dyre mod billige.
Det billige til rengøring af interiøre, dvs instrument bræt osv
var mindst ligeså godt.
Det var lavet af mælk og ........
Det sidste fik jeg ikke fat i.
Nogle der ved det?

Venligst

Fra : //zigge

Dato : 22-03-04 00:41

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:405dd034$0$503$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det var lavet af mælk og ........
> Det sidste fik jeg ikke fat i.
> Nogle der ved det?

Jeg bruger altid en blanding af mælk og vand til at rengøre vores
lædermøbler i, det tilsætter læderet den perfekte mængde fedt samtidigt med
at det renser rigtigt godt.
Jeg plejer at tage ca en halv liter letmælk til et par liter vand. Forholdet
er ikke kritisk.

Mvh
//zigge

Fra : Ted

Dato : 22-03-04 11:05

Kommer det ikke til at lugte ?

Teddy

Fra : //zigge

Dato : 22-03-04 12:43

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer det ikke til at lugte ?

Nej tværtimod så har jeg prøvet noget specielt "lædervask" og det fik
møblerne til at stinke af ny bil - ikke lige det man ønsker i sin
dagligstue... eller gør man?
Om ikke andet, der kommer ikke til at lugte af sur mælk eller andet, hvis
det var det du mente. Jeg bruger blandingen med en opvredet klud indtil
læderet ikke smitter af på kluden mere. Vi har en lille purk der godt kan
afsætte diverse "bundfald" på møblerne og mælkeblandingen er det hidtil mest
effektive vi har prøvet endnu. Møblerne bliver fine bløde uden at begynde at
rynke og får en silkemat overflade lige som nye møbler. Jeg har også prøvet
at afvaske en skindjakke med blandingen med samme gode resultat.

Mvh
//zigge